اخبار داغ

فرمانده سپاه نطنز خبر داد؛

گشت‌ های محله‌ محور بسیج در شهرستان نطنز اجرا می‌شود

گشت‌ های محله‌ محور بسیج در شهرستان نطنز اجرا می‌شود
فرمانده سپاه نطنز، با بیان این که گشت‌ های محله‌ محور بسیج در سطح شهرستان نطنز اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای کمک به برقراری هر چه بهتر امنیت جامعه اجرا می شود و بسیجیان باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن بسیج در جایگاه مردمی خود، اظهار کرد: گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه طرح ریزی و اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز با بیان این که گشت‌ های محله‌ محور بسیج در سطح شهرستان نطنز اجرا می‌شود، افزود: این طرح برای کمک به برقراری هر چه بهتر امنیت جامعه اجرا می شود و بسیجیان باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

,

وی ادامه داد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسزایی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.

,

وی گفت: این طرح با همکاری کلیه افراد محله از جمله نیروهای عادی و معتمدین محل و با جلب اعتماد و مشارکت مردم، انسجام بخشی به بسیجیان و خدمت رسانی به محله برای ارتقای آسایش و آرامش اجرا می شود.

,

فرمانده بسیج سپاه نطنز، خاطر نشان کرد: با اجرای گشت محله محور، بسیج برای امنیت بیشتر و خدمات رسانی بهتر اثر بخشی بیرونی ،دفاع و امنیت محلات را تضمین می‌کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه