اخبار داغ

آمادگی جهادگران بسیجی میبد برای بازسازی مناطق زلزله زده/ کمک سیصد میلیونی بسیجیان خاتم

آمادگی جهادگران بسیجی میبد برای بازسازی مناطق زلزله زده/ کمک سیصد میلیونی بسیجیان خاتم
بسیجیان استان یزد نیز همگام با سایر مردم متدین دارالعباده یزد برای کمک به هموطنان زلزله زده در غرب کشور پیش قدم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سپاه الغدیر استان یزد به بیان اقدامات بسیجیان استان برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,


کمک سیصد میلیونی بسیجیان  خاتم به زلزله زدگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم درباره نحوه کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: بر طبق تصمیمات صورت گرفته در جلسه شورای اداری که به مناسبت هفته بسیج در فرمانداری برگزار شد مقرر شد تمامی دستگاه های متولی در امر کمک رسانی به زلزله زدگان دست یاری رسانند.
سرهنگ حسین آزادی نژاد خاطر نشان کرد: تاکنون یک کامیون کمک های مردمی این شهرستان توسط دستگاه های متولی جمع آوری و به مناطق زلزله دیده غرب کشور ارسال شده است.همچنین هم اکنون نیز در حال بارگیری چند کامیون از بخش هرات- مروست و دهستان چاهک برای ارسال به زلزله زدگان کرمانشاه هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ارزش تقریبی کمک های غیر نقدی مردم را سیصد میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: تکلیف ایمانی و انسانی هر کدام از ما ایفا می‌کند که در چنین موقعیت خطیری به یاری هموطنان زلزله زده خود بشتابیم و با ارسال مواد غذائی و اقلام مورد نیاز آنها را تنها نگذاریم.

,
, کمک سیصد میلیونی بسیجیان  خاتم به زلزله زدگان, کمک سیصد میلیونی بسیجیان  خاتم به زلزله زدگان,
,
,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ارزش تقریبی کمک های غیر نقدی مردم را سیصد میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: تکلیف ایمانی و انسانی هر کدام از ما ایفا می‌کند که در چنین موقعیت خطیری به یاری هموطنان زلزله زده خود بشتابیم و با ارسال مواد غذائی و اقلام مورد نیاز آنها را تنها نگذاریم.

,

 

,

کمک 300 میلیونی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد 

, کمک 300 میلیونی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد  , کمک 300 میلیونی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد  ,

سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد  ضمن همدردی با بازماندگان زلزله اخیر در کرمانشاه، درگذشت جمعی از هموطنان در این حادثه ناگوار را تسلیت گفت و افزود:  این حادثه دلخراش و ناگوار منجر به فوت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیز، شجاع و غیور کرمانشاه شد که همواره در کوران حوادث پیشتاز دفاع از کشور و ملت بزرگ ایران بوده‌اند.

,

وی تاکید کرد: در جهت تحقق منویات فرمانده کل قوا ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در باب امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، بسیجیان چون همیشه در صحنه حضور دارند و برای کمک رسانی به زلزله زدگان تمام توان خود را به کار گرفته‌ و اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

دهقان تصریح کرد: در پی وقوع زلزله کرمانشاه بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله یزد اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان کردند که تاکنون دو محموله تریلی و دو محموله نیسان از این اقلام از جمله پتو، آب معدنی، انواع لوازم بهداشتی، چادر مسافرتی، نون خشک، کنسرو و ... به این استان مصیبت دیده ارسال شده است.

,

وی با بیان اینکه جمع آوری اقلام مورد نیاز برای مصیبت زدگان کرمانشاه هنوز ادامه دارد، افزود: سه محموله نیسان شامل اقلام و کمک‌های مردمی ناحیه ثارالله نیز جمع آوری و فردا برای آسیب دیدگان زلزله ارسال می‌شودو علاوه بر آن مبلغی وجه نقد نیز جمع آوری شده که به شماره حساب‌های اعلامی جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله واریز خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد همچنین از اعلام آمادگی کامل بسیج سازندگی این ناحیه جهت اعزام گروه‌های جهادی به کرمانشاه به منظور کمک به زلزله زدگان، آواربردای، بازسازی و ... خبر داد.

,


ارسال دو کانتینر حاوی کمک های مردمی از ناحیه روح الله یزد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد ضمن تسلیت به مردم شریف ایران به خصوص هموطنان کرمانشاهی گفت: در پی وقوع زلزله در کرمانشاه و آسیب دیدن خانه‌ها مردمی و نیاز هموطنان عزیز به کمک، به همت پایگاه‌های ناحیه روح الله یزد دو کانتینر انواع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان جمع آوری و ارسال شد.
حسین زارع کمالی اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه از همان ساعات اولیه شروع به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کردند که تا کنون دو کانتینر ارسال شده و مقدار زیادی اجناس نیز جمع آوری و  آماده ارسال می‌باشد.
وی افزود:  انواع پتو، پوشاک، لوازم بهداشتی و لوازم گرمایشی  بیشترین اجناس جمع آوری شده می‌باشد و تعدادی از مردم نیز با وجه نقد به آسیب دیدگان کمک کردند.

مشارکت همه جانبه مردم تفت در جمع آوری کمک به زلزله زدگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت نیز با تسلیت حادثه دردناک زلزله برای هموطنان کرد زبان ما، گفت: از همان ساعات ابتدایی وقوع این حادثه مردم ولایتمدار و نوع دوست تفت با مشارکت و همراهی خود اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.
سرهنگ «علیرضا زارع» افزود: نخستین محموله کمک‌های مردمی شهرستان تفت با کمک و همکاری ناحیه و پایگاه مقاومت بسیج در قالب 1 تریلی  به منطقه زلزله زده اعزام شد.
وی تشکر ویژه از مشارکت همه جانبه مردم تفت در جمع آوری این کمک ها اظهار داشت: مجموع کمک های غیرنقدی ارسال شده به مناطق زلزله زده شده از شهرستان تفت به ارزش حدود 50 میلیون تومان بوده است.
زارع افزود: این محموله شامل تعداد 200 آب معدنی بزرگ، 200 تخته پتو، 350 عدد انواع کنسرو، تعداد 200 قوطی شیرخشک، 350 لیتر شیر بسته بندی پاستوریزه، 1 تن پوشاک، 5 عدد چادر، 1050 عدد کارتن کیک و بیسکوئیت بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد 10 عدد انواع بخاری، 50 کیلو نایلون پوششی، 2 تن مواد شوینده و بهداشتی و دارو، 5 عدد پیکنیک، 10 عدد پالت پلاستیکی، 100 کیلو نان خشک، 50 کیلو حلوا ارده، 20 عدد انواع تشک و لاف، 150 کیلو خرما، 50 کیلو برنج، 103 تخته قالی و موکت و4 کارتن قند و نبات در این محموله ارسال شده موجود است.


تامین اقلام اساسی آسیب دیدگان مورد توجه مردم نوعدوست باشد
سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد عنوان کرد:  پس از اعلام نیاز به کمک‌های مردمی برای حادثه‌  دیدگان  کرمانشاه، کار جمع آوری کمک در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بهاباد آغاز شد و تاکنون بیش از 31 میلیون ریال کمک غیر نقدی و نقدی جمع‌آوری شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به کمک های مورد نیاز منطقه زلزله زده اشاره کرد و گفت:  مهمترین کمک ها می تواند به صورت  نقدی باشد تا وسایل مورد نیاز در محل خریداری و توزیع شود همچنین آب معدنی ، اقلام گرمایشی ، پتو و چادر و البسه گرم و اقلام بهداشتی کودکان  و بانوان  و مواد غذایی های  خشک  و دارای تاریخ انقضا جزو  نیازهای  اساسی  آسیب دیدگان است.

آمادگی جهادگران بسیجی میبد برای بازسازی مناطق زلزله زده/ جمع آوری کمک غیر نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال
سرهنگ پاسدار امیر فلاح فرمانده سپاه شهرستان میبد ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با آنها اظهار داشت: بسیج همواره سعی کرده با اقدام انقلابی و جهادی مرهمی بر دل دردمندان جامعه باشد. پس از حادثه رخ داده در استانهای غربی کشور بسیج سازندگی این شهرستان نیز اقدام به دریافت و جمع آوری کمکهای مردمی برای آسیب دیدگان کرده است.
فرمانده سپاه شهرستان میبد در مورد کمکهای مردمی و بسیجیان شهرستان اظهار داشت: در این زمینه با همت والای مردم و بسیجیان نوعدوست شهرستان اولین محموله این کمکها توسط دو دستگاه ماشین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از جمله پتو، موادغذایی، چادر، لباس گرم، وسایل بهداشتی، نان خشک و پلاستیک و اقلام دیگر به ارزش بیش از 300 میلیون ریال به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
وی همچنین از جمع آوری بیش از 12 میلیون ریال کمکهای نقدی مردم و بسیجیان طی دو روز گذشته درمیبد خبر داد.
سرهنگ فلاح  با بیان اینکه پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج در شهرستان میبد آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم هستند، گفت: بسیج سازندگی شهرستان کمک‌های مردمی را جمع آوری کرده و در کوتاهترین زمان به مناطق زلزله زده ارسال می‌کند.  همچنین گروههای جهادی در زمینه عمرانی با هماهنگی با بسیج سازندگی سپاه شهرستان و استان به مناطق زلزله زده اعزام خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان این شهرستان با مراجعه مکرر خود اعلام کرده اند آمادگی لازم را برای حضور در مناطق آسیب دیده و خدمت رسانی به مردم دارند.

,
, ارسال دو کانتینر حاوی کمک های مردمی از ناحیه روح الله یزد, ارسال دو کانتینر حاوی کمک های مردمی از ناحیه روح الله یزد,
,
,
,
,
, مشارکت همه جانبه مردم تفت در جمع آوری کمک به زلزله زدگان, مشارکت همه جانبه مردم تفت در جمع آوری کمک به زلزله زدگان,
,
,
,
,
,
,
,
, تامین اقلام اساسی آسیب دیدگان مورد توجه مردم نوعدوست باشد, تامین اقلام اساسی آسیب دیدگان مورد توجه مردم نوعدوست باشد,
,
,
,
, آمادگی جهادگران بسیجی میبد برای بازسازی مناطق زلزله زده/ جمع آوری کمک غیر نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال, آمادگی جهادگران بسیجی میبد برای بازسازی مناطق زلزله زده/ جمع آوری کمک غیر نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال,
,
,
,
,
,

 

,

کمک 200 میلیونی بسیجیان ابرکوه

, کمک 200 میلیونی بسیجیان ابرکوه, کمک 200 میلیونی بسیجیان ابرکوه,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن اشاره به جمع آوری بیش از 200 میلیون ریال کمک های مردمی شهرستان گفت: جمع آوری کمک به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده غرب کشور همچنان ادامه دارد.

,

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه ضمن تسلیت و ابراز همدری با بازماندگان زلزله زدگان شهرهای غربی کشور، اظهار کرد: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج با برپایی چادرهایی در پایگاه ها، حوزه ها، مساجد، خیابان ها و مکان های عمومی سطح شهرستان، همچنان در حال جمع آوری این کمک ها هستند.

,

 

,

پایگاه های بسیج اردکان آماده دریافت کمک های مردمی

, پایگاه های بسیج اردکان آماده دریافت کمک های مردمی, پایگاه های بسیج اردکان آماده دریافت کمک های مردمی,

علی دهقانی فرمانده ناحیه بسیج اردکان نیز بیان داشت: بسیج ناحیه اردکان توانسته است با کمک ارگان های اردکان در روزهای اولیه وقوع این اتفاق دردناک با جمع آوری بیش از 30میلیون ریال به کمک زلزله زدگان بشتابد. همچینین بسیج ناحیه اردکان در ارسال وسایل مورد نیاز اعلام شده زلزله زدگان توانسته است 85 تخته پتو، 40بسته پوشک بچه، 24 بسته نان خشک و 70 بسته آب معدنی، یک جعبه وسایل بهداشتی شامل شامپو و صابون و دیگر وسایل بهداشتی، 24 قوطی کنسرو، 12 کیلو رب گوجه، 18 عدد قوطی شیر خشک و تعداد زیادی لباس با سایز های مختلف و همچنین لباس نوزاد که مورد نیاز زلزله زدگان بود به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرد.

,

فرمانده ناحیه بسیج اردکان اظهار داشت: این محموله اولین محموله ارسال شده از بسیج ناحیه اردکان به کرمانشاه بوده است و پایگاه های بسیج و مراکز اعلام شده در اردکان آمادگی لازم برای دریافت کمک های مردمی اردکان برای ارسال به زلزله زدگان را دارد. مردم بهتر است از اقلام مورد نیاز مردم کرمانشاه اطلاع پیدا کرده و در صدد رفع این نیاز ها وسایل را تهیه کنند

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه