اخبار داغ

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه:

در آذربایجان غربی تنها یک نردبان آتش نشانی وجود دارد! / خطر آتش‌سوزی پاساژ نیکخواه ارومیه را تهدید می کند

در آذربایجان غربی تنها یک نردبان آتش نشانی وجود دارد! / خطر آتش‌سوزی پاساژ نیکخواه ارومیه را تهدید می کند
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به وجود بازار سرپوشیده"نیکخواه" ارومیه، تاکنون به این بازار چهار تا پنج مرتبه تذکر داده شده چون خطر آتش سوزی در آن 50 برابر بازار ارومیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شادقوشچی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات آتش نشانی در ارومیه اظهار کرد: در کل آذربایجان غربی تنها یک نردبان وجود دارد و آن نیز مختص سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی تصریح کرد: این در حالی است که پنج اداره آتش نشانی در استان وجود داشته و برای هر کدام از آنها حداقل دو نردبان نیاز است و از سوی دیگر در کل کشور نیز کمبود هزار نردبان احساس شده که در مواقع ضروری به کار آید، پس این خود یک ضعف درونی محسوب می شود.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: البته این ضعف نیز ناشی از شهرداری یا استان یا کشور نیست بلکه تحریم ها باعث شده که نتوان نردبان آتش نشانی وارد کشور کرد.

,

وی با ابراز خرسندی از اینکه در زمینه آتش سوزی ناشی از گاز و یا سیم های اتصال برق مشکل و ضعفی در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه وجود ندارد بیان کرد: برای مثال در روزهای گذشته و در جریان آتش سوزی خیابان صمدزاده ارومیه، ماموران این سازمان در عرض چهار دقیقه توانستند خود را به محل آتش سوزی برسانند.

,

شاد قوشچی افزود: در حالت کلی اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه بتواند از تمامی امکانات بهره مند شود، زمان‌بر است.

,

وی با اشاره به سیم کشی فرسوده برق در بازار ارومیه و خطر آتش سوزی ناشی از آن گفت: بخشی از این مشکلات بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، شهرداری های مناطق، اتاق اصناف و آتش نشانی است و از سوی دیگر با توجه به وجود بازار سرپوشیده"نیکخواه" ارومیه، تاکنون به این بازار چهار تا پنج مرتبه تذکر داده شده چون خطر آتش سوزی در آن 50 برابر بازار ارومیه است اما متاسفانه کسی توجه نکرده و باید حادثه ای رخ دهد تا آنها به خود آیند.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه به وجود ترافیک در ارومیه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه 80 درصد مردم در مواقع آژیر خطر خودروی آتش نشانی شهرداری ارومیه، همکاری های لازم را به عمل می آوردند و تنها 20 درصد همکاری لازم را ندارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه