اخبار داغ

گزارش از مناطق زلزله زده:

مردم از ارسال اقلام مصرفی و البسه خودداری کنند/ برخی اقلام خوراکی در خیابان‌ها رها می‌شود!

مردم از ارسال اقلام مصرفی و البسه خودداری کنند/ برخی اقلام خوراکی در خیابان‌ها رها می‌شود!
خبرنگار اعزامی پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به کرمانشاه گفت: مهمترین نکته در شرایط فعلی جمع آوری کمک‌ها به صورت نقدی است تا در اولین فرصت سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های صحرایی برای زلزله دیدگان دایر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اعزامی پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به کرمانشاه؛ با مشاهده شرایط حاکم به مناطق زلزله زده توجه به چندین نکته ضروری است، ابتدا اینکه مردم خیرخواه از ارسال اقلام خوراکی، آب معدنی، البسه خودداری کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,

طاعتی افزود: هم اکنون بسیاری از مردم در سر پل ذهاب با خودروهای شخصی خود برای کمک به مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند که عامل ترافیک شدید و جلوگیری از امدادرسانی به مردم شده است. 

وی اذعان کرد: مهمترین نکته در شرایط فعلی جمع آوری کمک‌ها به صورت نقدی است تا در اولین فرصت سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های صحرایی برای زلزله دیدگان دایر شود. 
,
,
,
,
, ,

خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین تصریح کرد: مردم در مناطق زلزله زده هم اکنون به وسایل گرمایشی همچون بخاری، چراغ خوراک پز و سرویس بهداشتی و حمام نیاز دارند. 

وی عنوان کرد: کامیون‌های زیادی با اقلام خوراکی به منطقه ارسال می‌شود و به دلیل پر بودن انبارها قابلیت دپو نیست و در خیابان‌ها رها می‌شود و مدیریت مناسبی در این فضا وجود ندارد.
انتهای پیام/
,
,  صبح قزوین,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه