اخبار داغ

دبیر سوگواره ادبی عاشورایی:

برگزیدگان شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران انتخاب شدند

برگزیدگان شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران انتخاب شدند
دبیر سوگواره ادبی عاشورایی، گفت: با برگزاری اختتامیه سوگواره ادبی عاشورایی در آران و بیدگل برگزیدگان شانزدهمین دوره این سوگواره معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ حسین میرزازاده در گفتگویی با اشاره به برگزاری اختتامیه سوگواره ادبی عاشورایی در آران و بیدگل، اظهار کرد: شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی در سه بخش دانش آموزی، فرهنگیان و آزاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

دبیر سوگواره ادبی عاشورایی با بیان این که برداشت های معرفتی از واقعه عاشورا در محوریت این سوگواره قرار داشت اضافه کرد: در مرحله نخست داوری از میان آثار ارسالی به دبیرخانه ۲۵ اثر از سوی هیات داوران برای حضور در بخش نهایی انتخاب شد.

,

وی از انتخاب برگزیدگان شانزدهمین دوره سوگواره خبر داد و عنوان کرد: در بخش دانش آموزی زینب اکبری از دبیرستان ابریشم چی، محسن عربیان از دبیرستان تیزهوشان اژه ای و حنانه خرم آبادی از دبیرستان کوثر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

,

میرزازاده بیان کرد: فاطمه بدیعی و عفت مرادی نیز به ترتیب در بخش بزرگسالان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

,

مدیر کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید عربیان با اشاره برگزاری سوگواره ادبی از سال ۸۱ تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که در مدارس و دانشگاه‌ها به عمل آمد استقبال خوبی از سوی دانش آموزان، فرهنگیان و انجمن‌های ادبی شهرستان به عمل آمد.

,

شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورا با موضوع برداشت های معرفتی از واقعه عاشورا در قالب شعر و نثر ادبی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون فرهنگی شهید عربیان و مدیریت آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی، مهر و آبان ماه سال جاری در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه