اخبار داغ

اتحاد شیعه و اهل سنت برای رفع مشکلات زلزله زدگان

اتحاد شیعه و اهل سنت برای رفع مشکلات زلزله زدگان
مسئول گروه جهادی گفت: این حادثه تلخ کام همه مردم ایران زمین را تلخ کرد ولی وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران نشان از همدلی و انسان دوستی در زیر سایه مقام معظم رهبری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در طی اتفاق دلخراشی که برای هموطنانمان در غرب کشور رخ داد و ایران عزیز را عزادار کرد؛گروه های مختلفی برای کمک رسانی به زلزله زده ها به این استان آمدند.گروه جهادی دختران حنیفا یکی از این گروه هایی بود که در این مناطق حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

نسترن دانه کار مسئول گروه جهادی دختران حنیفا در گفتگوی با خبرنگار دفتر استان اظهار داشت: ما هم از زلزله ی 3/7 ریشتری ای که، 21 آبان ماه غرب کشورمان را لرزاند و صد ها تن از هموطنانمان رو زیر آوار های سرپناهشان دفن کرد، مثل شما بغض داریم و از صمیم قلبمان این اتفاق تلخ رو به کسانی که عزیزانشان رو از دست دادن تسلیت می گویم و برایشان از خدای بزرگ آرزوی صبر می کنیم و می خواهیم به هموطنانمان بگویم که ما با آنها همدردیم و تصمیم داریم مرحمی بر دردهایشان باشیم.

,


وی در ادامه افزود: فراموش نکنیم که آدمای زیر آوار و آنهایی که عزیزانشان را از دست دادن، در  دنیای مجازی منتظر پیام های تسلیت ما نیستند! هموطنانمان این روز ها به کمک ما احتیاج دارند نه تسلیت های مجازی، ما هم به نوبه ی خود تصمیم گرفتیم سهمی در کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور داشته باشیم.

,
,


مسئول گروه جهادی دختران حنیفا هدف از حضور در مناطق زلزله زده را کاری انسانی و واجب دانست و گفت:من و همکارانمان چون در سال گذشته در قالب گروههای جهادی در مناطق کرد نشین حضور داشتیم تصمیم گرفتیم برای  ابراز همدردی با این مردم خون گرم در این منطقه حضور داشته باشیم.

,
,


نسترن دانه کار گفت:ما با خبر دار شدن از این حادثه دلخراش تصمیم گرفتیم که کمکها و خدمات خود را در مناطق اهل سنت حادثه دیده انجام دهیم .

,
,


وی افزود:ما خواستیم به جهانیان و دشمنان که در صدد ایجاد اختلاف بین مذاهب هستند نشان دهیم که هیچ تفاوتی در امر کمک رسانی و اختلافی بین شیعه واهل سنت نیست و در شادی و غمها در کنار همدیگر و با اتحاد و وحدت  تمام مشکلات را پشت سر می گذاریم.

,
,


این مسئول گروه جهادی خاطر نشان کرد:این حادثه تلخ کام همه مردم ایران زمین را تلخ کرد ولی وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران نشان از  همدلی و انسان دوستی در زیر سایه مقام معظم رهبری دارد.

,
,


وی در ادامه تصریح کرد:خدمات گروه جهادی حنیفا بیشتر در راستای خدمت به بانوان و کودکان حادثه دیده است و با شناخت کمبودها و احتیاجات آنها باز هم در این منطقه فعالیت خواهیم کرد.

,
,


دانه کار در پایان  گفت:تشکر ویژه ای داریم از جامعه روحانیون اهل سنت منطقه ،که با تمام مشکلات و درگیریهای که داشتند در کنارگروه ما پدرانه و حکیمانه حضور داشتند و در امر کمک رسانی به مناطق محروم و حادثه دیده ما را یاری دادند.

,
,


وی افزود:انشا الله و به یاری خدا با شناختی که از کمبودها و احتیاجات منطقه به دست آوردیم به زودی با دست پر به این مناطق جهت خدمت به این مردم شریف باز خواهیم گشت.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه