اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب:

دانشگاه آزاد میاندوآب، چند قطبی نخواهد شد/ هزینه بنر، گل و شیرینی تبریک را به حساب زلزله زدگان واریز کنید

دانشگاه آزاد میاندوآب، چند قطبی نخواهد شد/ هزینه بنر، گل و شیرینی تبریک را به حساب زلزله زدگان واریز کنید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: این دانشگاه نه دو قطبی و نه چندقطبی نخواهد شد و همه باید به سوی هدف تعالی انسان که دانشگاه وسیله ای برای رسیدن به آن است، گام خواهیم برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رامین رستمی امروز در مراسم معارفه خود با تقدیر و تشکر از مسئولان و حاضران و با اشاره به اهداف و برنامه های خود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد میاندوآب به عنوان بزرگترین مجموعه علمی شهر، متعلق به همه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اینکه این شهرستان در برخی شاخصه ها حتی در رتبه های نخست استان دارد، افزود: این شهرستان از پتانسیل و ظرفیت علمی خوبی در استان و منطقه برخوردار بوده که قابل ستایش است.

,

وی با تاکید بر اینکه به کار گروهی معتقد است، گفت: در یک سیستم پویا، باید تفکر گروهی و سعه صدر گروهی همراه با حمایت و پیشنهاد و انتقاد در مجموعه حاکم باشد تا به توسعه خداپسندانه برسد.

,

رستمی تصریح کرد: نمی توان کارگروهی انجام داد و به آن معتقد بود و گروه را به دسته های خودی و غیرخودی تبدیل کرد و این موضوع نیز به هیچ عنوان با تفکر گروهی سازگار نیست.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با بیان اینکه به دنبال تامین منافع فردی نیستیم، اظهار کرد: بنده از کسانی که در این مدت با عباراتی نظیر کار تو سخت است و خدا به دادت برسد، گلایه مندم، مگر در میاندوآب چه اتفاقی می خواهد بیفتد که چنین بحث و جدل هایی باشد، تاریخ میاندوآب خط بطلان بر این حرف ها کشیده است.

,

وی افزود: این دانشگاه نه دو قطبی و نه چندقطبی نخواهد شد و همه باید به سوی هدف تعالی انسان که دانشگاه وسیله ای برای رسیدن به آن است، گام خواهیم برداشت.

,

رستمی هم چنین حضور ولایتی و رهبر در راس دانشگاه آزاد را مایه ایجاد بارقه امید در مجموعه دانشگاه آزاد عنوان کرد و گفت: از همه کسانی هم که قصد چاپ بنر و یا خرید گل و شیرینی دارند می خواهم تا هزینه آن را به حساب اعلام شده برای کمک به زلزله زدگان واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه