اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین خبرداد

بازسازی ۲ روستا در سرپل ذهاب توسط سپاه استان قزوین

بازسازی ۲ روستا در سرپل ذهاب توسط سپاه استان قزوین
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: سپاه صاحب الامر(عج) استان مسؤولیت ساخت و بازسازی 2 روستا در منطقه سرپل ذهاب بر عهده گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا اله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به حادثه زلزله در منطقه غرب کشور و کرمانشاه، سپاه استان قزوین مسؤولیت ساخت و بازسازی دو روستا در منطقه سرپل ذهاب را بر عهده گرفته و مسؤولان سپاه استان قزوین در حال حاضر در منطقه مستقر شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی افزود: با تقسیم کاری که از سوی مسؤولان کشور صورت گرفته است قرار است، سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و بسیج سازندگی، دو روستای قره بلاغ و همچنین بابا اسکندر در سرپل ذهاب را بازسازی کند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: ساختمان‌های این دو روستا بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده و بیشتر این ساختمان ها نیاز به نوسازی دارد.

,

اله‌بداشتی با اشاره به اینکه سپاه آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده دارد، تأکید کرد: در طی چند روز اخیر چند محموله کمک‌های امدادی مردم از طریق سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین وارد منطقه شده و دربین مردم توزیع شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه