اخبار داغ

مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تاکید کرد:

پرهیز از کمک‌رسانی شخصی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

پرهیز از کمک‌رسانی شخصی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه بر پرهیز از کمک‌رسانی شخصی به مناطق زلزله‌زده استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ غلامی در گفتگو با مرصاد، بر پرهیز از کمک‌رسانی شخصی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: شهروندان جهت کمک به زلزله زدگان به صورت شخصی اقدام نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصاد،,

مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: کمک ها را از طریق هلال احمر و سایر دستگاههای متولی ارسال کنند.

,

غلامی یاداور شد: افرادی که در حال حاضر در شهر سرپلذهاب هستند در معابر اصلی اقدام به توزیع اقلام م نکنند بلکه به روستاها و شهرک ها بروند که هم از حجم ترافیک کاسته شود و هم کمک ها را به افراد مستحق برسانند.

,

وی خواستار خودداری شهروندان از سفرهای غیر ضروری به مناطق زلزله زده شد و تصریح کرد: شهرستان سرپلذهاب ظرفیت این حجم از خودروها را ندارد و ایجاد ترافیک کار امدادرسانی با مشکل مواجه کرده است.

,

مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان گفت: شهروندان و کسانی که در زیر چادرها مستقر شدند از توقف های غیرمجاز به خصوص دوبل و مورب جدا خودداری کند چرا که اینکار سبب راه بندان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه