اخبار داغ

سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان بیان کرد

بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران شهادت امام رضا(ع)

بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران شهادت امام رضا(ع)
سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی گفت: در سالروز شهادت امام رضا(ع) ۳۰ بقعه متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اصغر سلطانی سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: روز یکشنبه مصادف با سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در بارگاه متبرک ۳۰ امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

phpThumb_generated_thumbnailjpg

, phpThumb_generated_thumbnailjpg, phpThumb_generated_thumbnailjpg,

سلطانی اظهار کرد: مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ هشتمین امام شیعیان جهان، اقامه نماز جماعت، حضور هیئت‌های مذهبی و پذیرایی از عزاداران آن حضرت از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مراسمات سخنرانی هم برای عزاداران پیش بینی شده است ادامه داد: در مراسم عزاداری هشتمین اختر تابناک امامت و لایت سخنرانان بر لزوم الگو گیری از صفات برجسته امام رضا (ع) تاکید دارند.

,

سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۸۰ امامزاده در استان ثبت و تأیید شده است، خاطرنشان کرد: آمار امامزادگان بیش از این است اما برای ثبت و تأیید باید مراحل به دقت و با حساسیت بالا دنبال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه