اخبار داغ

مدیر عامل سازمان اتش نشانی مشهد خبر داد؛

آمادگی کامل ۴۹ ایستگاه و اکیپ سیار آتش نشانی در روز شهادت حضرت امام رضا(ع)

آمادگی کامل ۴۹ ایستگاه و اکیپ سیار آتش نشانی در روز شهادت حضرت امام رضا(ع)
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در روز شهادت حضرت امام رضا(ع)، 49 ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم آمادگی کامل دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آتشپاد حسن جعفری در گفتگو با طرقبه نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به حضور خیل عظیم زائرین در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) در دومین کلانشهر مذهبی جهان،  49 ایستگاه عملیاتی آتش نشانی در این ایام در آماده باش کامل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز؛,

 

,

وی با اشاره به عزیمت زائرین پیاده از نقاط مختلف کشور به این کلانشهر افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پوشش کامل خودرویی در نقاط حساس و پر تردد شهر  برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی آمادگی دارد، البته شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند و نهایت همکاری را با نیروهای آتش نشانی داشته باشند.

,

 

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حضور جدی نیروهای امداد و نجات این سازمان در روز اربعین، از آماده باش صددرصدی کلیه ایستگاه ها در روز شهادت حضرت امام رضا(ع) خبر داد و بر رعایت ایمنی در خلال برگزاری برنامه های مذهبی توسط شهروندان تأکید کرد.

,

 

,

وی افزود: آتش‌نشانی مشهد در شب و روز شهادت حضرت امام رضا(ع) با استقرار اکیپ های سیار شامل خودروهای عملیاتی سبک و سنگین در اطراف حرم مطهر ، خیابان‌ها، میادین پر تردد، مقابل اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم عزاداری از نماز مغرب و عشاء شب تا روز بعد از آن، پوشش ایمنی مناسب را برای عزاداران فراهم خواهد کرد.

,

 

,

جعفری با بیان اینکه سازمان آتش نشانی با تمام توان خود آماده ارائه خدمات ایمنی و هرگونه کمک به شهروندان است، گفت: در این روز علاوه بر اکیپ های سیار، آتش نشانان تمامی 49 ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم آمادگی کامل دارند.

,

 

,

وی افزود: علاوه بر تمهیدات ویژه در مقابل مساجد، مراکز مذهبی و مسیرهای اماکن پر تردد نیز آتش‌نشانان با بهره‌گیری بیش از 22 دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی به طور منظم در چهار لایه دور و نزدیک اطراف حرم مطهر رضوی از جمله چهارراه دانش، چهار راه شهدا، میدان طبرسی، میدان بیت المقدس، میدان عدالت، میدان بسیج مستقر خواهند شد تا بتوانند با آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند. 

,

 

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث، خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم و صفر  و در روز شهادت حضرت امام رضا(ع) نیز کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اقدام به بازرسی از اماکن، حسینیه‌ها و تکایا و ارائه توضیحات و توصیه‌های لازم به آنان کرده و می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه