اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا خبر داد؛

افتتاح حساب مشترک برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

افتتاح حساب مشترک برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
سردار کریمیان گفت: سپاه عاشورا درصدد است در جریان بازسازی مناطق زلزله‌زده اقدام به افتتاح شماره حساب مشترکی توسط ستادپشتیانی و نماینده ولی فقیه نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، غلامعسگر کریمیان ظهر امروز با حضور در بیت نماینده‌ی ولی فقیه به ارائه‌ی گزارش در خصوص عملکرد ستاد پشتیبانی زلزله‌زدگان کرمانشاه پرداخته و اظهار داشت: ستاد عملیاتی پشتیبانی از زلزله‌زدگان با مسئولیت بسیج سازندگی و حضور نیروهایی از بهداری، آماد و پشتیبانی، بسیح دانشجویی، مخابرات.. در منطقه مستقر شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله مناطق روستایی در استان مورد سرکشی قرار گرفت و پس از ارسال گزارشات مبنی بر عدم وجود خسارت و مشکل در روستاهای آذربایجان‌شرقی با هماهنگی مسئولین ذی ربط اقدامات لازم برای امداد، نجات، اسکان موقت و بازسازی در منطقه کرمانشاه آغاز شد.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تاکنون ۵۰ تریلی و کامیون اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده ارسال شده، گفت: سپاه عاشورا موفق گردیده بیش از ۵۰۰ تن مواد غذایی، لوازم گرمایشی، پتو و دیگر اقلام مورد نیاز را به مناطق زلزله‌زده فرستاده و امروز نیز ۱۵ کامیون دیگر حاوی کمک‌های مردمی در حال ارسال است.

,

کریمیان خاطر نشان ساخت: منطقه شیخ صالح در ثلاث باباجانی استان کرمانشاه که منطقه‌ای کوهستانی، صعب العبور و متشکل از چندین دهستان است به سپاه عاشورا محول شده و در کنار اقلام مورد نیاز، تعدادی از نیروهای زبده نیز جهت خدمات رسانی امروز به منطقه اعزام شدند.

,

وی یادآور شد: در بحث کمک به جبهه مقاومت اسلامی با هماهنگی امام جمعه سابق شماره حساب مشترکی باز و به مردم اعلام شده بود که کمک‌های نقدی خود را در آن حساب واریز کرده وبا توجه به نیازهای جبهه مقاومت مورد برداشت قرارمی‌گرفت.

,

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله سپاه نیز درصدد است در قالب بسیجیان به عنوان سپاه عاشورا یک حساب مشترک گشوده و به عموم مردم اعلام شود تا از این طریق کمک‌های مالی جمع آوری شده و جهت بازسازس مناطق زلزله زده مورد استفاده قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه