اخبار داغ

جانشین لشکر 77 ثامن(ع) خراسان رضوی:

روزانه 1500 پرس غذا در موکب لشکر 77 خراسان بین زائرین توزیع می‌شود

روزانه 1500 پرس غذا در موکب لشکر 77 خراسان بین زائرین توزیع می‌شود
جانشین لشکر 77 ثامن(ع) خراسان رضوی با اشاره به حضور شش روزه این لشکر به منظور خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع)، گفت: روزانه 1500 پرس غذا در موکب لشکر 77 خراسان بین زائرین توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سطانی درگفتگو با صبح توس؛ در رابطه با فعالیت ارتش برای زئران پیاده امام هشتم (ع) عنوان کرد: لشکر ۷۷ هم مانند سایر ارگان های استان برای اینکه در ثواب خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) که از اقصی کشور با پای پیاده به مشهد می آیند شریک شود، یک موکب در مسیر زائران پیاده تدارک دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: شش روز است که ما به صورت شبانه روزی 10 نفر از پرسنل لشکر 77 ثامن(ع) را در این مکانی مستقر کرده ایم که به خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) می پردازند.

,

 

,

جانشین لشکر 77 ثامن(ع) خراسان رضوی بیان کرد:  هر روز برای نهار 1500 پرس غذا تدارک دیده ایم به علاوه برای شام و صبحانه این زائران نیز تدارک دیده شده است.

,

 

,

سلطانی اضافه کرد: همچنین برای اینکه به زائران خدمات پزشکی لازم ارائه شود، بهداری ارتش را به موکب لشکر 77 ثامن منتقل کردیم به علاوه اینجا یک پزشکیار از ابتدای صبح تا روشنایی شب حضور دارد.

,

 

,

وی گفت: از دیگر اقدامات ما تدارک دیدن داروهای لازم و مناسب برای زائران پیاده در محل موکب و علاوه بر آن یک آمبولانس برای آسیبهای خفیف  در محل موکب تدارک دیده شده است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه