اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری خبر داد؛

برپایی جشنواره کتابان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در ساری

برپایی جشنواره کتابان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در ساری
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی جشنواره کتابان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، حمیدرضا عشریه در اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان ساری با تأکید بر نقش خواندن، گفت: اولین سوره قرآن با اقرا شروع‌شده و این نشانه توجه دین مبین اسلام به خواندن و کسب دانش و دانایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با اشاره به طرح‌های تشویقی دانش‌آموزی، اظهار کرد: اجرای طرح تعویض کتاب‌های خاک خورده و اهدای آن به مناطق محروم، تجلیل از فعالان حوزه نشر، پذیرش عضو رایگان در کتابخانه‌های عمومی ساری، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برپایی کارگاه کتاب سازی و… از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در مرکز استان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب ساری با تخفیف 15-40 درصد پذیرای حضور خریداران و بازدیدکنندگان خواهد بود، گفت: این نمایشگاه 20-27 آبان ماه جاری در 45 غرفه نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر ساری واقع در میدان امام خمینی (ره) برپا است.

عشریه به اجرای موفق طرح ارمغان دانایی و جشنواره کتابان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و از برگزاری دومین جشنواره کتاب که در آن شرکت‌کننده می‌بایست درک و دریافت خود را از کتاب موردمطالعه، دریکی از قالب‌های ادبی، فرهنگی یا هنری شامل «عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، پویانمایی، کتاب سازی، نقالی، قصه‌گویی، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر، موسیقی و…» به هیئت‌داوران ارائه نمایند، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح روستاها و عشایر دوستدار کتاب، از فعالیت کتابخانه‌های مساجد در 150 کانون فرهنگی هنری مساجد ساری خبر داد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه