اخبار داغ

رئیس هلال احمر شاهین دژ خبر داد:

اعزام تیم های امدادی از شاهین دژ به مناطق زلزله زده

اعزام تیم های امدادی از شاهین دژ به مناطق زلزله زده
رئیس هلال احمر شاهین دژ گفت:یک تیم امدادی به استان کرمانشاه جهت خدمات رسانی اعزام و در حال حاضر ۳ تیم امدادی شامل تیم های تخصصی و یک تیم درمان شامل پزشکان داوطلب اعلام آمادگی جهت اعزام به منطقه نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین ‍‍پیام احمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار شاهین پیام از ارسال کمک های مردمی بصورت منسجم و متمرکز از طریق هلال احمر خبر داد و افزود: این کمک ها در مرحله اول و در قالب ۱۲ کامیون شامل نان،پتو،فرش و موکت،آب معدن و کنسروجات به مناطق زلزله زده ارسال شدند و مرحله دوم نیز نظر به سیل کمک های مردمی فردا بیست و هشتم آبان ارسال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین ‍‍پیام,

وی اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه شماره ۴ سازمان داوطلبان هلال احمر نیاز های اساسی مورد نیاز در مناطق زلزله زده موکت،پتو،مواد غذایی ماندگار،اقلام زیستی و بهداشتی بوده و از جمع آوری کالاهای غیرضروری و فاسد شدنی جلوگیری خواهد شد.

,

اصلانی تصریح کرد :  ۷ ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی (فلکه قیام،چهارراه مرکزی،بیمارستان،میدان معلم اختصاصی بانوان،روستای آغتپه و شهرهای محمودآباد و کشاورز )در سطح شهرستان ایجاد نموده ایم  و تمامی اکیپ های هلال احمراز اولین لحظه رخداد زلزله در قالب تیم های ۵ نفره در حالت آماده باش کامل بسر می برند و بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

,

این مقام مسئول گفت: یک تیم امدادی به استان کرمانشاه جهت خدمات رسانی اعزام و در حال حاضر ۳ تیم امدادی شامل تیم های تخصصی و یک تیم درمان شامل پزشکان داوطلب اعلام آمادگی جهت اعزام به منطقه نموده اند.

,

رئیس اداره هلال احمر شاهین دژ در پایان و در توصیه به خیرین افزود : از ارسال کمک های مردمی بدون هماهنگی ممانعت بعمل خواهد آمد و خیرین میتوانند از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک ها وجوه نقدی خود را در جهت کمک به هموطنان زلزله زده کرمانشاه واریز نمایند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه