اخبار داغ

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

پیش‌بینی ترافیک سنگین در مسیر مازندران به تهران/ مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند

پیش‌بینی ترافیک سنگین در مسیر مازندران به تهران/ مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: با توجه به اینکه مسافران بسیاری طی روزهای گذشته وارد استان مازندران شدند، پیش‌بینی می‌شود هنگام بازگشت شاهد ترافیک سنگین در سطح محورهای استان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و همچنین از نظر جوی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، اضافه کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت12 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسافران بسیاری طی روزهای گذشته وارد استان مازندران شدند و پیش‌بینی می‌شود هنگام بازگشت شاهد ترافیک سنگین در سطح محورهای استان باشیم لازم است قبل از بازگشت از شرایط جوی و محدودیت‌های ترافیکی آگاه شوند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی در پایان گفت: سایت مدیریت راه‌ها به آدرس www.141.ir و یا شماره گویای 141 پاسخگوی شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز خواهد بود تا با دریافت وضعیت راه‌ها و برنامه‌ریزی سفری خوش را تجربه کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه