اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کارآمدی و محصول وقف با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود

کارآمدی و محصول وقف با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران اوقاف استان قزوین گفت: لازم است کارآمدی و محصول وقف با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در دیدار مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در اداره اوقاف استان قزوین اظهار کرد: احیای فرهنگ وقف یک ضرورت است و همه وظیفه داریم برای احیای این امر مهم دینی پای کار بیاییم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

امام جمعه قزوین فرهنگ‌سازی در حوزه وقف را رسالت ائمه جمعه، حوزه‌های علیمه، ائمه جماعت و رسانه‌ها دانست و تأکید کرد: آگاهی جامعه از ثمرات وقف در ترویج این امر مهم دینی بسیار مهم و ضروری است و در این راستا ائمه جمعه، حوزه‌های علیمه، ائمه جماعات و رسانه‌ها رسالت مهمی بر عهده دارند. 
,
,
, ,

وی با تأکید بر اینکه باید اهداف وقف مطابق با نیازهای روز جامعه باشد، تصریح کرد: اگر واقفان ببینند وقف‌های انجام شده، گره‌ای از مشکلات جامعه باز می‌کند، تشویق می‌شوند تا فعالیت بیشتری در حوزه وقف داشته باشند؛ بنابراین لازم است کارآمدی و محصول وقف با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود. 
,
,
, ,

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه