اخبار داغ

فرمانده سپاه آبیک خبر داد:

بازسازی مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی آبیک/ ۱۵ کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شد

بازسازی مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی آبیک/ ۱۵ کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شد
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: ۱۵ دستگاه تریلر و کامیون انواع کمک‌ها در شهرستان آبیک جمع آوری ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مسلم لطفی زاده، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک ضمن تسلیت درگذشت هموطنان کرمانشاهی در حادثه دلخراش زلزله در این منطقه اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه انقلاب اسلامی در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادهای امدادی اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده  کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک ,

وی افزود: با توجه به نیاز مردم در مناطق زلزله زده ۱۵ دستگاه  تریلر و کامیون انواع کمک‌ها اعم از وسایل گرمایشی، البسه، موادغذایی و آب معدنی در شهرستان آبیک جمع آوری و با مدیریت سپاه صاحب الامر( استان در مناطق زلزله زده توزیع شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: بالغ بر ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی جمع آوری شد که این امر جلوه زیبایی از همدلی و وحدت بین مردم کشور است.

,

لطفی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی بازسازی و سازندگی کلیه واحدهای مسکونی را در مناطق زلزله زده برعهده گرفته‌اند، بسیج سازندگی شهرستان آبیک نیز در این پروژه‌ها حضور خواهد یافت.

,

وی افزود: جلسات پشتیبانی برگزار شده و در هفته آینده هماهنگی های لازم  از حیث نیروهای انسانی کارآمد و منابع مالی انجام خواهد شد تا در اولین فرصت نقش موثری را در بازسازی مناطق زلزله زده به عرصه ظهور  برسانیم.

,

این مسئول با اشاره به شیطنت رسانه‌های معاند در فضای مجازی در پی بی اعتماد سازی مردم علیه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم همچنان بر اساس اعتماد و اعتقاد به مجموعه سپاه انقلاب اسلامی کمک‌های مردمی خود را از طریق این مجموعه به دست مردم مظلوم زلزله زده می‌رسانند.

,

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با شایعات در فضای مجازی نه تنها  اعتماد مردم بین نخواهد رفت و روز به روز افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه