اخبار داغ

فرماندار اردستان:

استفاده از ظرفیت های بنگاه های اقتصادی زودبازده تنها راه اشتغال زایی در شهرستان است

استفاده از ظرفیت های بنگاه های اقتصادی زودبازده تنها راه اشتغال زایی در شهرستان است
فرماندار اردستان گفت: ایجاد اشتغال برای اردستان در حال حاضر تنها از طریق بنگاه های زود بازده جواب می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ علیرضا غیور امروز در جلسه شورای اداری در سالن شهدای اهل قلم اردستان اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای اردستان در حال حاضر تنها از طریق بنگاه های زود بازده جواب می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

فرماندار اردستان گفت: با توجه به هدف گذاری و نیاز اردستان به تشکیل کارگروه اشتغال فعالیت هایی در این زمینه انجام شده که با دعوت از سرمایه گذار180 طرح پیشنهادی ارائه شده که 150 طرح آن در کارگروه به تصویب رسیده است.

,

غیور با بیان اینکه بطور کلی ۱۵ طرح بزرگ ایجاد شده و از حیث واگذاری زمین و همکاری های اولیه مشکلی تا کنون نبوده است، تصریح کرد: دستگاه ها موضوع را مورد توجه قرار داده تا کارها روان تر انجام شود.

,

وی تاکید کرد: ۳۰ درصد از واگذاری ها مربوط به زمین است که ادارات آن را انجام می دهند، لذا موردی که طرح ها را با وقفه مواجه می کند و زمان بر بوده مواردی است که در سطح کلان صورت می گیرد.

,

فرماندار اردستان تصمیم مجمع نمایندگان استان در روند روان سازی موافقت ها برای سرمایه گذاران را مهم دانست و افزود: در این رابطه باید تصمیماتی جدید اتخاذ شود.

,

غیور نبود اشتغال را یکی از مهمترین معضلات اردستان عنوان کرد و افزود: با توجه به طرح هایی که در حال پیگیری است در صورت محقق شدن اینده روشنی را برای اردستان رقم خواهد زد.

,

وی استفاده از فرصت های شهرک صنعتی را  یکی از ظرفیت های اردستان دانست و گفت:با ایجاد کارگاه های زود بازده می توان در خصوص اشتغال گام هایی بلندی برداشت.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مجتمع کارگاهی در چهار نقطه روستایی جانمایی شده است که با اجرایی کردن روند اداری می توانیم گامهایی برای توسعه روستایی برداریم.

,

غیور همچنین از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای طرح های بازآفرینی شهری شهرداری خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه