اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با دانا:

کمبود تجهیزات گرمایشی و سرپناه مهم ترین نیاز مردم زلزله دیده استان کرمانشاه/ آوار برداری به کندی صورت می پذیرد

کمبود تجهیزات گرمایشی و سرپناه مهم ترین نیاز مردم زلزله دیده استان کرمانشاه/ آوار برداری به کندی صورت می پذیرد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین مشکل مردم زلزله زده استان مشکل نبود اسکان است ، بیان داشت: بسیاری از نیروها و دستگاه های لشکری و کشوری در حال امداد رسانی به زلزله زدگان هستند اما باید اقدامات هر چه سریعتر صورت پذیرد تا مردم در خیابان ها آواره نشوند چرا که مهم ترین مشکل مردم در حال حاضر نبود اسکان و وسایل گرمایشی است.
[

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهارکرد: بیشترین آمار آسیب زلزله مربوط به شهرستان های غربی کرمانشاه می باشد و شهرستان هایی از قبیل سرپل ذهاب، ثلاث، اورامانات، قصرشیرین، گیلانغرب و کرمانشاه آسیب دیده جدی دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با اشاره به جانباختن چند صد نفر از هموطنانمان در این حادثه ناگوار تصریح کرد: با توجه به اخرین اخباری که در اختیار ما قرارداده شده است تا کنون قریب به 450 نفر از هموطنان و هم استانی های عزیز ما جان خود را در این حادثه از دست داده اند و حدود 8 هزار نفر در این حادثه مصدوم شده اند که برخی از آنان از طریق راه های هوایی به استان های همجوار و پایتخت انتقال داده شده اند و برخی دیگر در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند.

,

 

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مهم ترین مشکل مردم زلزله زده استان مشکل نبود اسکان است ، بیان داشت: بسیاری از نیروها و دستگاه های لشکری و کشوری در حال امداد رسانی به زلزله زدگان هستند اما باید اقدامات هر چه سریعتر صورت پذیرد تا مردم در خیابان ها آواره نشوند چرا که مهم ترین مشکل مردم در حال حاضر نبود اسکان و وسایل گرمایشی است.

,

 

,

جاسمی همچنین گفت: از دیگر مشکلات مردم کمبود آب و غذا است و از مسئولان خواهشمندیم تا هرچه زودتر نسبت به تهیه آذوقه مردم زلزله زده اقدامات جدی تری انجام دهند ، در حال حاضر بسیاری از ارگان های نظامی و کشور در حال رفع نیاز های مردم زلزله زده کرمانشاه هستند ولی باید کمک ها و اقدامات بیشتری برای مردم زلزله زده کرمانشاه صورت پذیرد.

,

 

,

وی ادامه داد: آوار برداری و امداد رسانی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و مردم نیز همت کنند تا هر چه زود تر مشکل مردم زلزله کشور حل شود ؛ کسانی که می خواهند کمک کنند اقلام موردنیاز اعم از پتو ، وسایل گرمایشی، کنسرو، آب معدنی ، نان و ... را برای مردم زلزله زده ارسال کنند.

,

 

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به برودت هوا در برخی از نقاط استان کرمانشاه اضافه کرد:در  برخی از شهرستان ها مانند ازگله، سرپل ذهاب دمای هوا در شب به صفر درجه رسیده و مردم نیاز شدید به اقلام گرمایشی دارند.

,

انتتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه