اخبار داغ

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

تشکیل کمیته ویژه برای دستگیری متهمان و محکومان فراری/ ابلاغ الکترونیک پرونده های قضایی در استان در دستور کار قرار گیرد

تشکیل کمیته ویژه برای دستگیری متهمان و محکومان فراری/ ابلاغ الکترونیک پرونده های قضایی در استان در دستور کار قرار گیرد
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی صحیح کوتاه مدت رسیدگی به پرونده های مسن ،توجه جدی به ابلاغ الکترونیک و استفاده از ظرفیت CMS(یا سیستم مدیریت پرونده های قضایی)در دستور کار و توجه بیشتر قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس ،نشست کمیته رفع اطاله دادرسی ظهر امروز به ریاست رییس کل دادگستری استان ظهر امروز  برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با تکیه بر کلام ائمه معصوم (ع) ایام سوگواری پایانی ماه صفر را تسلیت گفت و با اذعان به اینکه همدلی و تلاش جهادی در راستای اجرای عدالت و احقاق حق مردم است افزود: لازم است  اهتمام جدی در توجه معاونین و حوزه ی قضایی مربوطه در خصوص آمار و عملکرد حوزه های تحت نظارت و اجرایی شدن مصوبات کمیته های رفع اطاله دادرسی در ماه های باقیمانده سال جاری مورد توجه جدی قرار بگیرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ادامه تأکید کرد: معاونین ناظر و دادستان و رییس محاکم مرکز استان رصد مستمر پرونده های مهم را در دستور کار فوری قرار دهند. 

,

رییس کل دادگستری استان در ادامه با اعلام اینکه از نظر امتیاز عملکردی در رتبه اول قرار داریم و اینکه میانگین وقت رسیدگی در آخرین آمار اعلامی از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه  در استان 40 روز است به دیگر دستاوردهای دادگستری کل استان در حوزه آمار اشاره کرد و افزود: از لحاظ امتیاز ارزیابی و رتبه بندی ، شعب دادگاه های حقوقی استان در رتبه نخست قرار گرفته و دادگاههای کیفری حائز رتبه سوم کشوری و دادگاههای تجدیدنظر از لحاظ شاخص امتیاز عملکردی رتبه اول را دارا می باشد.

,

وی افزود: اما شایسته است با برنامه ریزی صحیح کوتاه مدت رسیدگی به پرونده های مسن ،توجه جدی به ابلاغ الکترونیک و استفاده از ظرفیت CMS(یا سیستم مدیریت پرونده های قضایی)در دستور کار و توجه بیشتر قرار گیرد.

,

قاضی القضات استان در ادامه با اعلام اینکه همه ی تلاش دادگستری و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و نظامی در استان ، ثمره اش ایجاد یک امنیت پایدار است که در استان وجود دارد افزود: امروزه مردم استان وجود امنیت را در زندگی خود حس می کنند و در سایه امنیت است  که دیگر شاخص های توسعه  رشد نموده و در زندگی فردی و اجتماعی مردم تأثیر به سزایی دارد. 

,
رئیس کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد به منظور دستگیری متهمان و محکومان فراری در اسرع وقت کمیته ای با حضور دستگاه قضایی ،نیروی انتظامی استان تشکیل و اقدامات لازم قضایی و انتظامی جهت دستگیری این افراد انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه