اخبار داغ

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا:

لیست مدیران کم کار شهرستان دنا را به مسئولان ارائه دهید!

لیست مدیران کم کار شهرستان دنا را به مسئولان ارائه دهید!
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنادر مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولین و به خصوص فرماندار می خواهیم اگر دستگاهی کوتاهی کرده و نتوانسته کار خود را به جلو ببرد مسئول آن مورد سئوال قرار گیرد و در نمره ارزشیابی آنها لحاظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،غلامحمد زارعی در جلسه شورای برنامه با تسلیت ایام دهه اخر صفر گفت:امروز محبت اهل باعث شده است که ایران اسلامی و جهان تشییع سرآمد جهان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسفیر دنا،غلامحمد زارعی در جلسه شورای برنامه با تسلیت ایام دهه اخر صفر گفت:امروز محبت اهل باعث شده است که ایران اسلامی و جهان تشییع سرآمد جهان باشد., سفیر دنا, سفیر دنا,

وی در ادامه به توزیع اعتبارات ماده توازن در سطح شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: بعد از توزیع اعتبارات استانی و شاخص ها، اعتبارات حوزه توازن در استان توزیع شده و امید داریم از  19 میلیارد تومان که در حوزه دنا توزیع شده کاستی ها و مشکلات رفع شود.

,

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا  در مورد اختصاص این بودجه بین دستگاهها اجرایی شهرستان اشاره کرد و افزود: باید بدانیم چند درصد مبالغ نامه ها بین این نهاد توزیع شده و جایی که همکاری و جدیدیت وجود ندارد،گفته شود تا با این مدیران برخورد شود.

,

زارعی با تأکید بر اینکه در حال حاضر از نیمه گذشته ایم و در سه ماه  فصل اعتبارات هستیم، بیان کرد: بایدزمان پروژه ها با جدیت به جلو رود تا بتوان جوابگوی مردم بود.

,

وی با اشاره به این موضوع مردم باید اثرات روند خدمت گذاری را در اجرا ببینند،گفت: امروز باید با سرعت هرچه بیشتری خدمات نظام را ببینند هرچند که هنوز محرومیت در این استان وجود دارد و با توسعه فاصله زیادی است به جلو ببریم.

,

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: اعتبار 19 میلیارد تومانی برای شهرستان همان ماده 180 قبل و توازن جدید بوده که همراه با تخصیص است و بخشی از اعتبارات تخصیص یافته ونقد است.

,

زارعی با بیان این موضوع که این جلسات باید عملی شود و در سخن نباشد و توزیع اعتبارات باید به گونه ای باشد که به ثمر بنشیند و کار آن تحویل مردم شود، ابراز کرد:از مسئولین و به خصوص فرماندار می خواهیم اگر دستگاهی کوتاهی کرده و نتوانسته  کار خود را به جلو ببرد مسئول آن مورد سئوال قرار گیرد و در نمره ارزشیابی آنها لحاظ شود.

,

وی به لزوم توجه به پروژه های در حال اتمام در تخصیص این بودجه اشاره کرد و گفت: پروژه هایی در گذشته شروع شده و در مراحل نیمه پایان هستند که در حال حاضر باید با یک توان بیشتر به جلو برود.

,

نماینده مردم استان در مجلس به کار جهادی مسئولان برای مردم و پیشبرد اهداف انقلاب تأکید کرد وگفت:کسی که کار جهادی می کند نباید امروز از کسی بترسد.

,

زارعی با بیان اینکه کار جهادی برکت دارد و هیچ ایرادی بر آن وارد نیست، گفت:در حال حاضر 19میلیارد تومان توازن در مورد توسعه شهرستان لحاظ شده و یک تصویری از آینده این شهرستان را رقم خواهد زد.

,

وی ادامه داد: در آینده نباید روستایی را داشته باشیم که از نظر بهبود و بهسازی، آب وبرق، گاز توسعه نداشته باشد.

,

زارعی خاطر نشان کرد: اعتبارتی که امروز توزیع می شود باید به نمایندگان، فرمانداریها و مسئولان گفته شود که کجا کار صورت گرفته تا بتوانیم با توان بیشتری به کمک آن مجموعه بشتابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه