اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا

اجرای 45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دنا/ کمک 300 میلیون ریالی شهرستان دنا به زلزله زدگان کرمانشاه

اجرای 45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دنا/ کمک 300 میلیون ریالی شهرستان دنا به زلزله زدگان کرمانشاه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به برنامه اجرایی هفته بسیج اشاره داشت و گفت: در هفته بسیج امسال 45برنامه در قالب 13 عنوان و در 4 محور فرهنگی ،علمی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و بصیرتی با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،سرهنگ پاسدار علی ستوده در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت ایام آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: بسیج همیشه همراه انقلاب بوده و همیشه در صدور تفکرانقلاب و سایر عرصه گام های بزرگی برداشته که نمونه آن تشکیل حشب الشعبی عراق است که برگرفته از صدور این تشکیل مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسفیر دنا،سرهنگ پاسدار علی ستوده در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت ایام آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: بسیج همیشه همراه انقلاب بوده و همیشه در صدور تفکرانقلاب و سایر عرصه گام های بزرگی برداشته که نمونه آن تشکیل حشب الشعبی عراق است که برگرفته از صدور این تشکیل مردمی است., سفیر دنا, سفیر دنا,

وی  با بیان اینکه بسیج یک حرکت اجتماعی است که متناسب با هنر انقلاب در کالبد نیروهای مردمی در آمده است، بیان داشت: بسیج یک بینش  است که هرکجا مسئولان و مردم از این بینش استفاده کرده اند باعث آبادانی شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با تأکید بر اینکه امروز روحیه بسیجی راه برون رفت از همه مشکلات است.تصریح کرد:امروز باید با تأسی از روحیه بسیجی با تمام قوت در راه انقلاب گام های بزرگی برداشته شود و تا وقتی این روحیه بسیجی در انقلاب باشد تهدید های دشمنان هیچ گونه اثری نخواهد کرد.

,

ستوده در ادامه با تسلیت حادثه مصیب بار و جانسوز زلزله جنوب غرب و مردم کرمانشاه، گفت: هفته بسیج  امسال مصادف با زلزله جانسوز کرمانشاه بود که حضور بسیج در این عرصه نشان داد که این روحیه بزرگ هیچ وقت نمی گذارد مردم با اقتدار این ایران اسلامی در مزیقه قرار بگیرند.

,

وی باتشکر از حضور بسیجی گونه همه مسئولان از سپاه، ارتش و بسیج و مردم در کمک رسانی به مردم کرمانشاه گفت:حضور حماسی مسئولان و نهادهای نظامی در این عرصه همدلی را نشان داد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به کمک رسانی مردم و مسئولان برای کمک به مردم کرمانشاه نیز اشاره داشت و گفت: بالغ بر سه میلیارد تومان از سوی استان به این مناطق ارسال  شده است.

,

ستوده به خدمان رسانی بسیج سازندگی استان به شش روستای سر پل ذهاب برای بازسازی نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه بسیج سازندگی استان شش روستای این منطقه زلزله زده را نوسازی خواهند کرد.

,

وی در ادامه به کمک های نقدی مردم شهرستان دنا در قالب کمک های مردمی به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز اشاره داشت و افزود: در حال حاضر بیش از سیصد مییلون ریال کمک در قالب نقدی و کالاهای اساسی در سطح شهرستان جمع آوری شده که در روزهای آینده به این مناطق از سوی مرکز استان ارسال خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به  برنامه اجرایی هفته بسیج نیز اشاره داشت و گفت: در هفته بسیج امسال که از روز دوشنبه تا پنجم آذر برگزار خواهد شد 45برنامه در قالب 13 عنوان و در 4محور فرهنگی ،علمی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و بصیرتی با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی به برگزار خواهد شد.

,

ستوده دیدار با امام جمعه سی سخت و پاتاوه، غبار روبی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء ، برنامه های اقتصاد مقاومتی،نصب تمثال 60 شهید از 120 شهید شهرستان دنا در ورودی شهر سی سخت  را از جمله های برنامه های هفته بسییج دانست و گفت:همچنین در این هفته نصب تمثال شهدای شاخص کشور  را در روستای تمنک اجرا خواهیم کرد.

,

وی به حضور بسیجیان در نماز جمعه در مرکز شهرستان و شهر پاتاوه اشاره کرد و گفت:نشست مشترک حوزه خواهران با حوزه علیمه شهر سی سخت، تجلیل از مادران ایثارگران برای اولین در شهرستان از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دنا اعزام 85 نفر از خانواده بسیجیان مستمند به مشهد مقدس را از دیگر برنامه هفته بسیج شهرستان دنا دانست و افزود:همچنین در این هفته کلنگ زنی دو پایگاه بسیج به نمایندگی از 5پایگاه را در پاتاوه خواهیم داشت.

,

ستوده افتتاح نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان دنا دانست و افزود:اهداء خون بسیجیان در هفته بسیج برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه و تجلیل از بسیجیان نمونه برنامه شاخص این هفته است.

,

وی یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته را اعزام ادارت شهرستاتدنا  به اردوهای جهادی یک روزه را برای اولین بار دانست و افزود:در این کار عام المنفعه کمک به احداث مسجد ، مدرسه  از مهمترین برنامه های این اردوی یک روزه خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دنا به اعزام یک گروه جهادی به منطقه زلزله زده غرب کشور در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: همچنین در این هفته معرفی افراد بسیجی جویای کار در زمینه تسهیلات اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خواهیم داشت.

,

ستوده یکی دیگر ازمهمترین برنامه های این هفته را صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار دانست و گفت:صبحگاه مشترک  نیروهای مسلح با حضور گردان های مالک اشتر در شهر سی سخت برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه