اخبار داغ

همه آنچه که در سفر استاندار اردبیل به خلخال گذشت

همه آنچه که در سفر استاندار اردبیل به خلخال گذشت
استاندار اردبیل در اولین سفر کاری خود به شهرستان خلخال رفت و از طرح های کشاورزی ، اقتصادی و صنعتی شهرستان خلخال بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، اکبر بهنامجو در ورود به شهر خلخال مورد استقبال امام جمعه  و مسئولین و  اعضای شورای تامین شهرستان خلخال قرار گرفت و سپس با حضور در مزار شهدای خلخال و حسینه شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

استاندار اردبیل سپس با حضور در پست برق 230 کیلوولت شهرستان خلخال بر تسریع در روند اجرایی این پروژه جهت برخورداری شهرستان خلخال از برق پایدار برای تولید وصنعت و مصارف خانگی تاکید کرد.

,

در ادامه استاندار اردبیل از طرح سرمایه گذاری فرش دستباف رسام عربزاده در شهرستان خلخال بازدید کرد.

,

استاندار با حضور در واحد فراوری سنگ خلخال استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان خلخال در توسعه این صنعت را خواستار شد.

,

بهنام جو در بازدید از مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال نیز در جریان آخرین روند اجرایی ساخت این پروژه از زبان امام جمعه شهرسان خلخال قرا رگرفت.

,

رئیس شورای تامین استان با حضور در پروزه مجتمع گردشگری بام خلخال  در جریان ساخت فازهای مختلف این پروژه و همچنین طرح توسعه گردشگری شهرستان خلخال در منطقه ازناو خلخال با نام مجتمع قصر چوبی خلخال باخبر شد.

,

استاندار اردبیل در ادامه با حضور در شهرک صنعتی خلخال از واحد های تولید upvc - فوم خلخال_ واحد تولید کود شیمیایی- کارخانه تولید لبنیات عجم خلخال - واحد تولید لوازم ورزشی جعفری و صنایع پالت سازی خلخال بازدید کرد.

,

در ادامه استاندار اردبیل با حضور در محل ساخت تصفیه خانه آب شرب خلخال که به روش سرمایه گذاری BOT  در حال ساخت است بازدید و گفت: این طرح در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی و بیش از 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این پروژه انجام شده است.

,

بهنام جو در ادامه با حضور در محل سد بفراجرد و با تشکیل جلسه بررسی مشکلات سد بفراجرد در جریان روند اجرایی و اقدامات انجام شده در سد بفراجرد قرار گرفت.

,

استاندار اردبیل در ادامه سفر با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال بر لزوم پرهیز از بوروکراسی  و حمایت از سرمایه گذاران تاکید و در این جلسه مشکلات بیش از 15 واحد تولیدی وصنعتی مطرح و استاندار اردبیل بر لزوم توجه و جدیت مدیران کل در حل مشکلات واحد های تولیدی اشتغالزا تاکید کرد.

, بوروکراسی, بوروکراسی, بوروکراسی,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه