اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی رتبه نخست اشتغال روستاییان کشور را دارد

خراسان رضوی رتبه نخست اشتغال روستاییان کشور را دارد
استاندار خراسان رضوی گفت: این استان در بخش اشتغال برای روستاییان عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته و رتبه نخست را در بین استان‌های کشور به دست آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رشیدیان امروز حاشیه بازدید از ستادهای استقبال از زائران محور مُلک آباد - مشهد، در جمع اعضای بخشداری احمدآباد و شورای شهر مُلک آباد حضور یافت و گفت: این استان در بخش اشتغال برای روستاییان عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته و رتبه نخست را در بین استان های کشور به دست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این نکته که رشد جمعیت روستاها در کشور منفی شش درصد است، ادامه داد: اما در این استان با توجه به اقداماتی که در روستاها انجام شده این شاخص شش دهم درصد افزایش یافته است.

,

 

,

وی تصریح کرد: برای تقویت اقتصاد شهرهای کوچک سه درصد از مالیات ارزش افزوده و درآمد حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری و دهیاری ها اختصاص یافته است تا علاوه بر استقلال مالی بتوانند بهتر به شهروندان خدمت رسانی کنند و بر همین اساس شهرداری مشهد هم باید 52 درصد بودجه مذکور را دریافت کند اما به این شکل انجام نمی شود.

,

 

,

رشیدیان ضمن اشاره به این مطلب که از فرصت خدمت به مردم باید به بهترین صورت استفاده کرد، افزود: باید همه کارها با آگاهی از قانون و به دور از خویشاوندسالاری انجام شود.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: در سالیان اخیر جمعیت این شهر 400 درصد رشد داشته است و به همین دلیل امکانات هم باید متناسب با این جمعیت فراهم شود.

,

 

,

در ادامه حسین شکوهی فرد، یکی از اعضای شورای شهر ملک آباد با بیان اینکه دو هزار نفر از زائران پیاده رضوی در دهه آخر صفر مهمان منازل شهر مُلک آباد هستند، گفت: در این روزها همه مساجد، هیاتها و سالن های ورزشی این شهر مملو از زائران پیاده است و همه امکانات برای آنها بسیج شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: روزانه 50 هزار خودرو از محور این شهر عبور می کند که حدود 20 هزار خودرو در این محیط توقف کرده و از خدمات شهرداری مُلک آباد استفاده می کنند به همین خاطر خواهان اختصاص بودجه ای در این خصوص هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه