اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه در گفتگو با مرصاد:

همه دیده اند که اسکلت مسکن مهرهای دولتی سرپاست/ علی رغم تأکید من سخنانم تحریف شد + صوت

همه دیده اند که اسکلت مسکن مهرهای دولتی سرپاست/ علی رغم تأکید من سخنانم تحریف شد + صوت
معاون استاندار کرمانشاه درخصوص تعداد کشته های مسکن مهرهایی که دولت ساخته است، گفت: اینجا می گویند 2 نفر است. همین مجتمع شهید شیرودی است که اسکلت آن سرپا است و همه دیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: بخشی از مسکن مهر سرپلذهاب "دولتی" و بخشی مسکن مهر "خودمالک" بود که "خودمالک" ها را مردم ساخته بودند ولی تحت عنوان مسکن مهر وام گرفته بود. یعنی اسم مسکن مهر روی آن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: مسکن مهر خودمالک که کنار این ها بود و تخریب شده بود در آن جا حدود 100 کشته داشتیم.

,

معاون استاندار کرمانشاه درخصوص تعداد کشته های مسکن مهرهایی که دولت ساخته است، گفت: اینجا می گویند 2 نفر است. همین مجتمع شهید شیرودی است که اسکلت آن سرپا است و همه دیده اند. ولی کنارش آن مسکن مهر خودمالکی بوده که رفته است جزو مسکن مهر و از وام مسکن مهر استفاده کرده اسمش شده است مسکن مهر خود مالک. ولی آنجا 4 طبقه ها همه ریخته اند و طبق برآورد مردم حدودا 100  نفر کشته شد.

,

نیک کردار در خصوص گفتگویی که از قول او منتشر شده و وی پیرامون کشته شدگان مسکن مهر صحبت کرده است، گفت: به همین دلیل من جدا کردم که سوء تفاهم و شبهه پیش نیاید. من به ایلنا توضیح دادم و گفتنم دقیق بنویس که آن مسکن مهر 4 طبقه ها که فروریخته، مسکن مهر خود مالک است و ارتباطی به مسکن مهرهای دولتی ها که خود دولت زمین داده، نداشته است. وام گرفته ولی باید آن ها همان را هم  نظارت می داشتند و خود مالک ها باید نظارت می کردند و سیستم فنی طی می شود. آن خود مالک است یعنی دولت به صورت مستقیم حضور در آن مسکن مهر نداشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه