اخبار داغ

تجلی سپاه کارآمد و ارتش مقتدر در حادثه زلزله اخیر از زبان کرمانشاهیان؛

یک شهروند اهل ثلاث باباجانی: دعای شورانگیز یک سرپلذهابی برای مانایی رهبری، ارتش و سپاه

یک شهروند اهل ثلاث باباجانی: دعای شورانگیز یک سرپلذهابی برای مانایی رهبری، ارتش و سپاه
پاسداران و بسیجیان و ارتشیان پس از زلزله استان کرمانشاه فارغ از درجه و جایگاه خود آستین ها را بالا زدند و به میدان خدمت گذاری رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، تنها دقایقی پس از زلزله استان کرمانشاه بود که بار دیگر همانند گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش به صورت ویژه کار خود را شروع کردند. پاسداران و بسیجیان و ارتشیان فارغ از درجه و جایگاه خود آستین ها را بالا زدند و به میدان خدمت گذاری رفتند. فرقی نداشت سردار باشد، امیر باشد یا سرهنگ و سرگرد و ... . همه آمدند و خدمت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

این حضور با یک تقسیم بندی صورت گرفت. خدمت در روستاهای پرتعداد زلزله زده به دست سپاه افتاد و شهر نیز بر عهده ارتش قرار گرفت. با وجود آنکه برخی از سوء مدیریت ها و ناهماهنگی ها در برخی از نهادهای دیگر صورت گرفت اما سپاه و ارتش به صورت دقیق و اورژانسی خدمات خود را در روستاها و شهر انجام دادند.

,

همین حضور هم رضایت قابل توجه مردم را در پی داشت.

,

, ,

همین خدمت گذاری ها و رضایت مردم و البته پیام مهم رهبر انقلاب در خصوص رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان موجب شد تا رسانه های ضد انقلاب باز هم به دنبال ضربه زدن به این 2 نهاد انقلابی باشند. البته در این میان دستور العمل این رسانه ها اختلاف افکنی میان این 2 نهاد انقلابی یعنی سپاه و ارتش بود که البته دست یافتن به چنین هدفی غیرممکن است.

,

سپاه و ارتشی که زیر نظر فرماندهی کل قوا یعنی امام خامنه ای فعالیت می کنند، همچون بازوان قدرتمند ایران اسلامی هستند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه