اخبار داغ

سردار نقدی در یادواره شهید زین الدین:

امروز آمریکا دیگر ابر قدرت دنیا نیست / امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است

امروز آمریکا دیگر ابر قدرت دنیا نیست / امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است
معاون فرهنگی سپاه پاسدارن با اشاره به اینکه امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است و به هزاران کیلومتر دورتر رفته است، گفت: امروز آمریکا دیگر ابر قدرت دنیا نیست و زمان ابر قدرتی او به پایان رسیده است و در حال فروپاشی اجتماعی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،سردار نقدی شب گذشته در یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6000هزار شهید استان قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمود ما تا ابد مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: همه عظمت و امنیت کشور و پیشرفت های چشمگیر ما مدیون شهدا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: مقام شهید مقام بسیار بالایی می باشد که انبیا هم به آنها غبطه می خورند.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسدارن با اشاره به اینکه امام رضا(ع) می فرمایند اولین کسی که وارد بهشت می شود شهید است، گفت: از پیامبر(ص) نقل شده است که تنها کسی که می خواهد از بهشت به دنیا برگردد فقط شهید می باشد چراکه جایگاه شهادت را می داند و می خواهد در دنیا ده ها بار شهید شود.

,

وی بیان داشت:  شهدا در آن دنیا شفاعت می کنند و این آثار و برکات فقط به آن دنیا  ختم نمی شود، در این دنیا هم برکاتی دارند و مهمترین آنها بیداری انسان ها می باشد.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه شهدا راه انسان ها را به حقیقت روشن می کنند، افزود: امام حسین(ع) جان خود را فدا کرد تا راه را به مردم نشان دهد، شهید راه را روشن می کند، آن راه چیست و منطق آن چیست؟

,

وی اضافه کرد: مرگ برای انسان ورود به یک دنیای برتر است، مرگ برای انسان پایان زندگی نیست او وارد یک زندگی بالاتر و دنیای ارجمندتری می شود؛ از امام حسن(ع) پرسیدند چرا مردم از مرگ می ترسند فرمود چون آخرت خود را خراب کرده اند .

,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه وقتی یک جامعه با چنین منطقی مسلح شود شکست نمی خورد، عنوان داشت: امام خمینی(ره) فرمود ملتی که شهادت را سعادت می داند پیروز است و هیچ دشمنی نمی تواند بر او غلبه کند.

,

وی ابراز داشت: استکبار این همه سلاح و بمب اتم دارد ولی نمی تواند با ملت شهید پرور ایران مقابله کند و در مواقعی هم این سلاح ها بر علیه خود او شده است، این ملت که شهادت را سعات می داند تسلیم نمی شود.

,

امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است

, امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است,

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر داده شده است، گفت: امروز استکبار و آمریکا در جای جای دنیا شکست خورده است مانند جنگ لبنان چرا که منطق شهادت وجود دارد، در گذشته برای صحبت از این منطقه باید در پستوها حرف میزدیم اما امروز با شهادت به تمام دنیا نشر پیدا کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه شهید زین الدین در وصیت نامه خود به این مسئله اشاره کرده است، گفت: امروز دشمن شکست خورده سعی می کند خود را پیروز نشان دهد و ملت ما را شکست خورده نشان دهد، امروز آمریکا به قدری ضعیف شده است که از تمام تفکر ها یعنی نابودی انقلاب اسلامی در هر مکانی حمایت می کند، شبکه های ماهواره ای درست کرده اند تا به اسم اهل سنت و یا شیعه به یکدیگر فحش دهند.

,

معاون فرهنگی سپاه اضافه کرد: آمریکا از هر گروهی با هر منطقی و هر تفکری که فقط بر ضد جمهوری اسلامی حرف بزند حمایت می کند و در امریکا برای او جایگاه و ستادی ایجاد می کند، آمریکا اگر دارای تفکر بود از تفکر و منطق خود حمایت می کرد نه اینکه از تفکر های دیگران حمایت کند.

,

نظامی که با فساد مبارزه می کند زنده است

, نظامی که با فساد مبارزه می کند زنده است,

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با شایعات می خواهد نظام را متهم کند، بیان داشت: امروز اگر ما پرونده های مسئولین را در دستگاه قضا پیگیر می کنیم جز افتخار نظام است و شرمندگی برای نظام ندارد بلکه شرمندگی برای کسی است که این فساد را انجام می دهد ، نظام وقتی با فساد مبارزه می کند این یعنی نظام زنده است.

,

سردار نقدی ادامه داد: بسیاری از مسئولین این نظام با زندگی های متعارف مصارف خودرا می گذرانند این که شایعه می کنند فساد را نظام گرفته است نه این گونه نیست ، امروز انقلاب در همه جا نشر پیدا کرده است و دشمنان از این مسئله ناراحت هستند به همین دلیل می خواهند ایران را شکست خورده نشان دهند.

,

وی با اشاره به اینکه  آمریکا به فروپاشی اجتماعی رسیده است، خاطرنشان شد: خود رئیس جمهور آمریکا می گوید که آمریکا در حال فروپاشی است، آنها دوست دارند ما را شکست خوده نشان دهند و یکسری هم مزدور در ایران دارند که این طرح ها را تفصیر کنند.

,

امروز ابرقدرتی آمریکا در دنیا تمام شده است

, امروز ابرقدرتی آمریکا در دنیا تمام شده است,

معاون فرهنگی  سپاه پاسدارن با اشاره به اینکه امروز ابرقدرتی آمریکا تمام شده است، گفت:زمانی آمریکا ابرقدرت در دنیا بود اما این موضوع  تمام شد، بعضی ها می خواهند ما را در این تفکر نگهدارند باید هوشیار باشیم.

,

وی اضافه کرد: مدتی فناوری های کشور را عقب انداختند که برویم مذاکره کنیم وقتی مذاکره کردید شکست خوردید و بعد دنبال کد خدا رفتید، 6سال هم دنبال کدخدارفتیم بازهم در این قضیه کد خدا شکست خورد و بازهم می خواهید بروید مذاکره کنید، کدام کشور در مورد برد موشک ها خود با دیگران مذاکره می کند با کدام منطقی؟

,

سردار نقدی افزود: آن روزی که امریکا این گونه مایوس نبود و شکستی در دنیا نخورده بود و ابرقدرتی در دنیا بود ایران پنجه در پنجه با امریکا مبارزه می کرد حال امروز که امریکا در دنیا هیچ جایی ندارد و کسی از او نمی ترسد ما از او بترسیم.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در این مجلس می خواهیم با شهدا تجدید میثاق کنیم که راه آنها را تا انقلاب مهدی ادامه می دهیم و این نهضت ادامه دارد و به آنها می گوئیم اگر  شما جان خود را در راه اسلام و نظام دادید ما هم حاضریم جان خودمان را بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه