اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرروش بهمئی:

مدارس جامعه هدف تمامی برنامه های سلامت هستند/دانش آموزی بهترین سن یادگیری مبارزه با آسیب های اجتماعی است

مدارس جامعه هدف تمامی برنامه های سلامت هستند/دانش آموزی بهترین سن یادگیری مبارزه با آسیب های اجتماعی است
مدرسه قوی ترین جایگاه یادگیری و آموزش افراد برای مبارزه با آسیب های اجتماعی است و بهترین و موثرترین سن برای این آموزش ها سن دانش آموزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ کارگاه رابطین طرح های چهارگانه آسیب های اجتماعی به همت واحد تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی شهر لیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر؛ , آوای ماغر,

رئیس اداره آموزش و پرروش بهمئی در این همایش گفت:آموزش و پرورش جامعه هدف همه برنامه های سلامت در کشور است.

,

صادق جریده با تاکید بر لزوم شناخت معلم از رفتارهای مخاطره آمیز دانش آموزان، افزود: معلم باید نگرش منفی در رابطه با اعتیاد در ذهن دانش آموزان ایجاد کند تا دانش آموزان با این دیدگاه، توانایی مقابله با اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی را به خوبی کسب کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: معلم وظیفه دارد نگرش غلط استفاده خودسرانه از مواد مخدر با هدف تسکین دردها در جامعه را به دانش آموزان اطلاع رسانی کند.

,

جریده در ادامه گفت: مدرسه قوی ترین جایگاه برای یادگیری و آموزش افراد در رابطه با مبارزه با آسیب های اجتماعی است و بهترین و موثرترین سن برای این آموزش ها سن دانش آموزی است ؛به همین دلیل آموزش و پرورش در این راستا نقش موثر و وظیفه خطیری دارد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی تصریح کرد: دانش آموزانی که دچار افت تحصیلی و یا شکست تحصیلی می شوند، یا در محیط های مخاطره آمیز اعتیاد و عاطفی خانواده زندگی می کنند، بیشتر در معرض اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی قرار دارند.

,

جریده گفت: معلم باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی به روز باشد و اگر 30دانش آموز در یک کلاس درس باشد، باید با30 روش با آنها برخورد شود.

,

وی تاکید کرد: معلم باید دوگانگی در رفتار نداشته باشد چرا که دانش آموزان ذهنی روشن و حساس دارند.

,

جریده در پایان سخنان خود گفت: معلم به خصوص معلمان جوان  باید به عنوان الگو تغییر را از خود شروع کنند ؛محیط امن مدرسه، روابط صمیمی بین معلم و دانش آموزان و دانش آموزان با هم، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خیلی  موثر است.

,

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم به ارائه مطالب روانشناسی در رابطه با آسیب های اجتماعی به خصوص بعد شخصیتی دانش آموزان پرداخت.

,

, , ,

نورمحمد بزمه از رابطین خواست که دانش آموزان بد سرپرست و بی سرپرست را به عنوان کسانی که بیشتر از سایر دانش آموزان در معرض خطر آسیب های اجتماعی هستند، تحت پوشش طرح های آسیب های اجتماعی قرار دهند.

, نورمحمد بزمه از رابطین خواست که دانش آموزان بد سرپرست و بی سرپرست را به عنوان کسانی که بیشتر از سایر دانش آموزان در معرض خطر آسیب های اجتماعی هستند، تحت پوشش طرح های آسیب های اجتماعی قرار دهند., نورمحمد بزمه از رابطین خواست که دانش آموزان بد سرپرست و بی سرپرست را به عنوان کسانی که بیشتر از سایر دانش آموزان در معرض خطر آسیب های اجتماعی هستند، تحت پوشش طرح های آسیب های اجتماعی قرار دهند.,

کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی در ادامه این مراسم ابتدا گزارشی از اقدامات سال گذشته در زمینه اجرای طرح های چهار گانه مبارزه با آسیب های اجتماعی در مدارس ارائه کرد.

, کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی در ادامه این مراسم ابتدا گزارشی از اقدامات سال گذشته در زمینه اجرای طرح های چهار گانه مبارزه با آسیب های اجتماعی در مدارس ارائه کرد., کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی در ادامه این مراسم ابتدا گزارشی از اقدامات سال گذشته در زمینه اجرای طرح های چهار گانه مبارزه با آسیب های اجتماعی در مدارس ارائه کرد.,

, , ,

اکبر وزش در ادامه طرح مدارس مراقب مختص تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس، طرح مراقبت از خود ویژه دوره دوم ابتدایی، طرح مهارت های مقابله ای ویژه مدارس متوسطه اول و طرح عاری از خطر ویژه مدارس متوسطه دوم را به عنوان طرح اجرایی چهارگانه عنوان کرد.

, اکبر وزش در ادامه طرح مدارس مراقب مختص تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس، طرح مراقبت از خود ویژه دوره دوم ابتدایی، طرح مهارت های مقابله ای ویژه مدارس متوسطه اول و طرح عاری از خطر ویژه مدارس متوسطه دوم را به عنوان طرح اجرایی چهارگانه عنوان کرد., اکبر وزش در ادامه طرح مدارس مراقب مختص تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس، طرح مراقبت از خود ویژه دوره دوم ابتدایی، طرح مهارت های مقابله ای ویژه مدارس متوسطه اول و طرح عاری از خطر ویژه مدارس متوسطه دوم را به عنوان طرح اجرایی چهارگانه عنوان کرد.,

وی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه با مدارس شهرستان، این طرح ها با همکاری و هماهنگی مدیران و رابطین باید تا پایان آذرماه امسال در مدارس اجرایی شود و مستندات به صورت صورتجلسه، فیلم، عکس، روزنامه دیواری با انواع کاربرگ های مختلفی که در بخش نامه های طرح های چهارگانه می باشد، عملیاتی و تحویل واحد پیشگیری از مراقبت های اداره تحویل شود.

, وی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه با مدارس شهرستان، این طرح ها با همکاری و هماهنگی مدیران و رابطین باید تا پایان آذرماه امسال در مدارس اجرایی شود و مستندات به صورت صورتجلسه، فیلم، عکس، روزنامه دیواری با انواع کاربرگ های مختلفی که در بخش نامه های طرح های چهارگانه می باشد، عملیاتی و تحویل واحد پیشگیری از مراقبت های اداره تحویل شود., وی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه با مدارس شهرستان، این طرح ها با همکاری و هماهنگی مدیران و رابطین باید تا پایان آذرماه امسال در مدارس اجرایی شود و مستندات به صورت صورتجلسه، فیلم، عکس، روزنامه دیواری با انواع کاربرگ های مختلفی که در بخش نامه های طرح های چهارگانه می باشد، عملیاتی و تحویل واحد پیشگیری از مراقبت های اداره تحویل شود.,

کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی با تقدیر از همکاری مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و رابطین و مدیران مدارس و کلیه کسانی که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی یار و یاور دانش آموزان هستند، تقدیر و تشکر کرد.

, کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی با تقدیر از همکاری مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و رابطین و مدیران مدارس و کلیه کسانی که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی یار و یاور دانش آموزان هستند، تقدیر و تشکر کرد., کارشناس مسئول تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بهمئی با تقدیر از همکاری مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و رابطین و مدیران مدارس و کلیه کسانی که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی یار و یاور دانش آموزان هستند، تقدیر و تشکر کرد.,

 

,

تصاویر ضمیمه:

, تصاویر ضمیمه:, تصاویر ضمیمه:,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه