اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم حمایت معنوی از طرح‌های دانشجویی

لزوم حمایت معنوی از طرح‌های دانشجویی
رئیس پارک علم و فناوری استان در دیدار با مسئول علمی بسیج دانشجویی خواستار حمایت‌های معنوی از طرح های دانشجویی در جشنوارها شد و گفت:حمایت معنوی از طرح‌های دانشجویی موجب شکوفایی دانش در استان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ر ابصارخبر، عبدالقیوم قلی پوری رئیس پارک علم و فناوری استان عصر دیروز در دیدار با رضا ندایی معاون علمی پژوهشی‌ بسیج دانشجویی استان به لزوم همکاری نهادهای علمی تأکید کرد و گفت: کارکرد جشنواره‌های علمی باید فراتر از اهدای جوایز، توانمندسازی علمی دانشجویان و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های شرکت کنندگان به منظور تبدیل علم به ثروت ملاک عمل قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،,

لزوم حمایت معنوی از طرح‌های دانشجویی در جشنواره های علمی

, لزوم حمایت معنوی از طرح‌های دانشجویی در جشنواره های علمی,

رئیس پارک علم و فناوری استان در ادامه سخنان خود اهمیت معرفی قابلیت های پارک علم و فناوری در قشر دانشگاهی را خاطر نشان کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید در بین مردم شناخته شود تا فارغ‌التحصیلان و تحصیل‌کردگان ما از فرصت های حمایتی موجود نهایت استفاده را کرده و با استفاده از اندوخته های علمی خود و تبدیل علم به ثروت موجب اشتغال آفرینی دیگران نیز شوند.

,

قلی پوری ضمن یادآوری کارکردهای پارک علم و فناوری استان لزوم تعامل و همکاری نهادهای علمی استان را متذکر شد و افزود: بسیج دانشجویی و مجموعه های علمی وابسته به سپاه پاسداران از توانایی ها و قابلیت های بالایی برخوردارند که تعاملات متقابل می تواند باعث رشد علمی استان و زمینه های اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم کند.

,

وی وضعیت فعلی کشور را خاطر نشان کرد و گفت: امروز جوانان کشور بیش از تزریق پول به تزریق امید نیازمندند چونکه پول به اندازه کافی در دولت های گذشته در اختیار جوانان قرار گرفته ولی بدلیل عدم حمایت و اعتماد به جوانان نتایج لازم حاصل نشده است.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان در پایان سخنان خود از نحوه برگزاری جشنواره های علمی انتقاد کرد و گفت: خروجی جشنواره های علمی باید فراتر از تجلیل از برگزیدگان بوده و توانمندسازی علمی شرکت کنندگان و حمایت از طرح های دانشجویی به منظور تبدیل علم به ثروت نیز مد نظر مسئولین برگزار کنندگان جشنواره ها قرار گیرد.

,

شناسایی دانشجویان نخبه بسیجی،مهمترین هدف جشنواره فعالیت های برتر علمی بسیج است

, شناسایی دانشجویان نخبه بسیجی،مهمترین هدف جشنواره فعالیت های برتر علمی بسیج است,

رضاندایی مسئول علمی بسیح دانشجویی استان نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های علمی بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: علاوه بر مناظرات علمی, کارگاه های تخصصی، بازدیدهای علمی هرساله جشنواره فعالیت های برتر علمی با هدف تجلیل از برگزیدگان علمی، مخترعین، مبتکرین و ممتازین تحصیلی دانشجویان بسیجی در یکی از دانشگاه های اردبیل برگزار می شود.

,

وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان بسیجی را از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: تجربه نگاری مسئولین بسیج دانشجویی به منظور انتقال تجربه های به نسل های آینده نیز از جمله برنامه پیش رو بسیج دانشجویی است.

,

در ادامه این نشست راه های تعامل و برگزاری کارگاه های علمی مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه