اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اهر مطرح کرد

برگزاری بیش از 100 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر

برگزاری بیش از 100 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر
سرهنگ ایمانی: شعار هفته بسیج امسال «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» نام‌گذاری شده و انتخاب این شعار نشان از عظمت و شکوه و اقتدار این روی مخلص خدا و مردمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر عصر شنبه 27 آبان ماه؛ در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج نماد عزت و اقتدار و مقاومت اسلامی است، اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» نام‌گذاری شده و انتخاب این شعار نشان از عظمت و شکوه و اقتدار این روی مخلص خدا و مردمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی از برگزاری نزدیک به 10 یادواره شهدای محله محور، روستایی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اهر خبر داد، افزود: یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج امسال برگزاری یادواره‌های شهدای محلات، مدافعان حرم، پایگاه‌های مقاومت بسیج و روستایی بوده، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند زنده نگه‌داشتن یاد شهدا از شهادت هم بالاتر است بر همین اساس سپاه ناحیه اهر به مناسبت هفته بسیج نزدیک به 10 یادواره شهدا در اهر برگزار می‌کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه با ذکر اینکه به مناسبت هفته بسیج بیش از یک‌صد برنامه شاخص در شهرستان اهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: افتتاح خانه مددجو در روستای افیل و خانه عالم در روستای ورگهان که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر احداث‌شده و برای این دو طرح بیش از 65 میلیون تومان هزینه شده در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

,

ایمانی بابیان اینکه در طول هفته بسیج بیش از 20 برنامه نشست بصیرتی و روشنگری با موضوعات مختلف در شهرستان اهر اجرا می‌شود، گفت: عمدتاً محورهای نشست‌های بصیرتی و روشنگری در زمینه‌های گرامیداشت هفته بسیج، جهاد کبیر، عمل انقلابی، بصیرت افزایی، انقلابی گری، روشنگری فصلی حوزه‌ای در حوزه‌های مقاومت بسیج و برخی از نشست‌ها در قالب طرح کرامت 1 برگزار خواهد شد.

,

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه سپاه ناحیه اهر در طول سال جاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چه اقداماتی انجام داده است؟ گفت: سپاه ناحیه اهر در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و برای تحقق شعار سال وظایفی برای خود تعریف کرده به‌طوری‌که طی سال جاری نزدیک به 200 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بخش‌های صنایع بسته‌بندی، میوه خشک‌کنی، صنایع‌دستی، پرورش قارچ و زنبورعسل پرداخت از سوی بسیج سازندگی سپاه اهر نموده که با پرداخت این میزان تسهیلات برای 15 نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجادشده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین از اعزام 6 تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان اهر خبر داد، بیان داشت: با توجه به اینکه سپاه خود را خدمت گذار و حافظ مردم می‌داند در این راستا اعزام تیم‌های پزشکی را در دستور کار قرار داده‌ایم که در طول هفته آینده 6 تیم پزشکی متشکل از 20 نفر جهت ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم به این مناطق اعزام می‌شوند.

,

سرهنگ ایمانی در پایان دیدار با امام‌جمعه، افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر یاد یاران، برگزاری دوره توانمندسازی مدیران فرهنگی پایگاه‌های بسیج، کارگاه آموزشی هسته‌های فرهنگی، همایش بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، تشویق و تکریم جوانان موفق بسیج حوزه و پایگاه‌های بسیج، همایش کوه‌پیمایی بسیجیان به ارتفاعات روستای مزرعه، نشست هیئت اندیشه‌ورز، گشت هدایت امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف تذکر لسانی، نشست هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه با عنوان حوزه و دانشگاه انقلابی، کارگاه آموزشی مادرانه، مسابقات چهارجانبه فوتسال، افتتاح پروژه‌های سازندگی و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای انداب جدید را ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در اهر عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه