اخبار داغ

همیاری ادامه دارد؛

کمک بسیجیان رودباری به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر

کمک بسیجیان رودباری به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر
به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب انواع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از بسیجیان و مردم جمع آوری و به کرمانشاه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،زلزله‌ای که یکشنبه شب، ۲۱ آبان ماه غرب ایران و شرق عراق را لرزاند حدود ۵۰۰ کشته و بیش از ۷۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

هرچند حادثه زمین لرزه کرمانشاه بسیار تاسف برانگیز و سنگین بود اما مردم نوعدوست ایران مانند همیشه نگران هموطنانشان بودند و با دیدن تصاویر و با توجه به هوای سرد کرمانشاه، کمر همت را بستند و شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند.

,

, ,

و در این چند روزه شاهد صحنه های زیبایی از وحدت و انسانیت در بین هموطنانمان بودیم آنها نشان دادند که در موقع بلایا همه با هم هستند و حضور نیروهای ارتشی، سپاهی، هلال احمر، کمیته امداد، پزشکان، اورژانس، اصناف و سایر گروهها در همان ساعات اولیه گسترده و مطلوب بود.

,
هر کسی به هر اندازه‌ای که در توان دارد به این مردم زلزله‌زده کمک می‌کند، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه، مساجد، هلال احمر، کمیته امداد و آحاد مختلف مردم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردم کردند.
,

,

, ,

جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با بیان اینکه مرحله نخست کمک‌های  نقدی و غیر نقدی این شهرستان به استان کرمانشاه ارسال شد،گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب انواع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از بسیجیان و مردم جمع آوری شده و به کرمانشاه ارسال شد.

,

وی افزود: تکلیف ایمانی و انسانی هر کدام از ما ایفا می کند که در چنین موقعیت خطیری به یاری هموطنان زلزله زده خود بشتابیم و با ارسال مواد غذائی و اقلام مورد نیاز آنها را تنها نگذاریم.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه حامی محرومان بوده است، گفت: نوعدوستی در میان مردم ایران همیشه زبانزد عام و خاص است.

,

, ,

جرجندی افزود: از ابتدای شروع درخواست کمک به زلزله زدگان غرب کشور بسیجیان و مردم این شهرستان با خلق حماسه‌ای دیگر زیباترین جلوه همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشتند.

,

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان همیشه در امور خیر پا به کار هستند، افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد تا برای بار دوم اعزام کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب انواع پتو، پوشاک،لوازم بهداشتی و لوازم گرمایشی و مواد غذایی بیشترین اجناس جمع آوری شده از طرف بسیجیان ومردم اعلام کرد.

,

, ,

بسیجیان و مردم  رودبار جنوب می گویند کرمانشاه تنها نیست و همه ما در اندازه توانمان تلاش می کنیم تا دوباره کرمانشاه ساخته شود .

,

گفتنی است،پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی به هم میهنان زلزله زده استان کرمانشاه به همت سپاه و هلال احمر در دو نقطه از شهرستان رودبار جنوب آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما همشهریان گرامی است.

,

آدرس این مکان، ابتدای خیابان پنج تن جنب شهرداری رودبارجنوب است که از ساعت ۱۴ تا ۲۴ هر روزه برپاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه