اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

برق، گاز و جاده سه خواسته اصلی مردم دهستان موگویی است

برق، گاز و جاده سه خواسته اصلی مردم دهستان موگویی است
استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین سفر شهرستانی خود بهمراه نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مرد کوهرنگ در مجلس و جمعی از مدیران کل به روستای دور افتاده زرگ در دهستان موگویی کوهرنگ رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین سفر کاری خود در شب گذشته به دهستان موگویی کوهرنگ رفت و از نزدیک مشکلات این منطقه را لمس کرد.

عباسی در حاشیه بازدید از روستای زرگ، مردم کوهرنگ را انقلابی و مومن خواند و گفت: شاید این مردم از نظر منطقه محروم باشند اما مردم محروم نیستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تردد در مسیر جاده ها، گاز و برق را مهمترین خواسته آنها بیان کرد و افزود: بیشتر مردم بر حل این مشکلات تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه گازرسانی مهمترین خواسته آنهاست، گفت: تصمیماتی برای آنها گرفته خواهد شد، در این سفر مشکلات بررسی و در استان برای آنها تصمیم گیری خواهد شد.

آقای عباسی با اشاره به جاده زرگ که عملیات اجرایی آن در حال پایان یافتن است افزود: تاکنون بیش از 250 میلیون تومان هزینه جاده سازی این جاده از روستای چین تا زرگ که کوهستانی بوده و 5 روستای دیگر هزینه شده است و به پیمانکار این جاده تاکید کردیم که این عملیات را ادامه دهد.

اقبال عباسی تصریح کرد: 50 خانوار از این روستاها که جدیدا برای آنها جاده سازی شده باید برق رسانی شوند و در تقسیمات کشوری مطالبه خواهیم کرد زمانی که جاده بسته می شود بخشداری بطور مستقیم در منظقه حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه