اخبار داغ

فرمانده سپاه میانه در نشست خبری:

محرومیت زدایی رویکرد اصلی برنامه های هفته بسیج در شهرستان میانه

محرومیت زدایی رویکرد اصلی برنامه های هفته بسیج در شهرستان میانه
فرمانده سپاه میانه با اشاره به اجرای بیش از 200 برنامه مختلف در طول هفته بسیج با بیان اینکه محرومیت زدایی رویکرد اصلی اجرای برنامه ها خواهد بود، از عملیاتی شدن سومین طرح ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، فرمانده سپاه ناحیه میانه صبح یکشنبه؛ در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به این موضوع که هفته بسیج یاآور منت داری افلاکیان خاک نشین به ما می باشد، افزود: شهدا کسانی بودند که از تمام دلبستگی های دنیوی دل گنده تا امنیت و عزت را برای کشور رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

سرهنگ جعفر غیابی با اشاره به رشادت ها نیروی همیشه در صحنه بسیج در تمامی عرصه ها، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی به تمامی جهان صادر خواهد شد که ایستادگی و رشادت بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس الگویی برای سایر کشور های منطقه و جهان شده است.

,

وی با بیان اینکه تفکر بسیج، حامل پیام صدور انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در حال بسیج در جهان با نام های دیگر از جمله حزب الله و حشد شعبی و … در حال انجام وظیفه و لبیک گوی فرامین امام عصر خود هستند.

,

غیابی تصریح کرد: امسال رویکرد برنامه های هفته بسیج در شهرستان میانه با محوریت محرومیت زدایی  و با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج به انجام خواهد رسید.

,

فرمانده سپاه ناحیه میانه از حماسه بزرگ حضور با اجتماع بسیجیان شهرستان میانه در روز ۵ آذر خبر داد و افزود:  در این هفته شاهد اتعام بیش از هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در محل سپاه ناحیه نیز خواهیم بود.

,

سرهنگ غیابی اهدای کاپشن و لباس گرم به دانش آموزان مناطق محروم و همچنین افتتاح طرح های محرومیت زدایی در بخش های مختلف بویژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی کاغذکنان شمالی را نیز از دیگر برنامه های مهم این هفته برشمرد.

,

وی همچنین از اجرای طرح ویزیت رایگان بسیج سلامت ۳ به همت بسیج جامعه پزشکان شهرستان میانه  در روز جمعه ۳ آذرماه در شهر میانه خبر داد و افزود: این طرح با حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص و عمومی و سایر خدمات اورژانسی بصورت گسترده به اجرا خواهد رسید.

,

مسئول نمایندگی سپاه میانه نیز در این نشست با تشریح ویژگی های بسیج، اسلامی بودن، تدین و دینداری را خمیرمایه اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: برخلاف تصور برخی ها، بسیج قانونمند بوده و اهل افراط و تفریط نیست و اخلاص و ایثار و خدمت صادقانه به مردم، از جمله شاخصه های آن است.

,

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه منطقی بودن و مردمی بودن از دیگر خصوصیات بسیج است، افزود: بسیج از متن مردم است و در تمام اقشار جامعه جریان دارد لذا اختصاص به یک طبقه و قشر خاص یا منطقه جغرافیایی خاصی نداشته و همواره گوش به فرمان رهبری عمل می کند و مدافع حقیقی، اصلی و سرباز واقعی ولایت است.

,

 وی با اشاره به برنامه های متنوع دشمنان و شیاطین داخلی و خارجی برای تخریب بسیج، گفت: علارغم میل باطنی آنان، امروز بسیج و تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده و تفکر بسیجی در جهان در حال گسترش است.

,

حجت الاسلام حسن امیرنژاد تصریح کرد: بسیج تنها نیرویی است که در تمامی صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور، قبل از همه حاضر شده و تا آخرین لحظه نیاز در صحنه حضور داشته و خدمات رسانی می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه