اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تنکابن خبر داد

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی تنکابن به کرمانشاه/ کمک 270 میلیون ریالی تنکابنی‌ها

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی تنکابن به کرمانشاه/ کمک 270 میلیون ریالی تنکابنی‌ها
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تنکابن از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی تنکابن به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یدالله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن24، با اعلام این خبر که اولین محموله کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردمی تنکابن در حال بارگیری و ارسال به کرمانشاه است، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم این محموله را با نظارت آقای غلامی معاون هلال‌احمر استان و تأیید سلامت اجناس بارگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,
, , , ,
 
,

وی با بیان اینکه این محموله فقط حاوی پتو می‌باشد، افزود: این نیاز اول برای گرمایش خانواده‌ها است و محموله‌های بعدی پی‌درپی ارسال خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه محوله اول شامل 630 تخته پتو است، عنوان کرد: این اجناس به‌صورت مستقیم به مرکز استان کرمانشاه ارسال و بر اساس نیازسنجی بین مردم توزیع خواهد شد.
,
,
,
,
 
,
, , , ,

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر اقلام غیر نقدی، 270 میلیون ریال نیز وجه نقد با مشارکت مردم شهرهای نشتارود، شیرود، خرم‌آباد و تنکابن برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری‌شده است که این مقدار خارج از واریزی شهروندان به شماره‌های اعلام‌شده می‌باشد.
,
,
 
,
 
,
, , , ,


صالحی در پایان با قدردانی از همراهی مردم در این امر، از آنان خواست تا اهتمام بیشتری نسبت به اقلام موردنیاز اعلام‌شده از سوی هلال‌احمر داشته باشند.
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه