اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دیپماسی خنده و مقاومت تنیجه متفاوت دادند+عکس

دیپماسی خنده و مقاومت تنیجه متفاوت دادند+عکس
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل در یادواره شهدای محله امام رضا(ع) گفت: دیلماسی خنده با دشمن حیله گر نتیجه ای نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  آذرسلام، مراسم یادواره شهدای محله امام رضا(ع) واقع در بزرگراه شهدا، مابین دروازه مشگین – میدان تربیت و در شب شهادت هشتمین امام شیعیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آذرسلام,

 در این مراسم که شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان در سخنانی برنامه های دشمن را تشریح کرد.

,

وی گفت: جبهه متحد استکبار و دشمنان بعد از انقلاب نوپای ایران تسخیر سرزمینی را پیش گرفتند و 8 سال تجاوز سرزمینی را کلید زدند اما مقاومت و شهادت رزمندگان مانع این تسخیر شد.

,

, ,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: تغییر حاکمیت گزینه بعدی آنها بود و باز هم نتوانستند عملی کنند اما در حال فعلی گزینه دشمن تغییر و مهندسی افکار ملت ها و برخی خود باخته به سمت اهداف سیاسی خود هستند و  با تسلط بر پکیج رسانه ای این هدف را به جد دنبال می کنند.

,

نوری عامل ایمان و توکل را یکی از رمزو موفقیت پی در پی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: وعده الهی مبنی بر نصرت مومنین حق و قطعی است.

,

, ,

این مسئول نهاد نمایندگی سپاه شهرستان اردبیل ایمان محوری- ولایت مداری- تداوم راه شهدا را در برابر جنگ نامتقارن، نامتوازن و نرم اصل دانست و اظهار داشت: در هر مجموعه بزرگ و کوچکی ولایت مداری ضرور بوده چه برسد به جامعه و حکومت اسلامی که واجب و ضروری است.

,

 

,

نوی گزینه بعدی کشورمان را وحدت برشمرد و یادارو شد: در تمام جنگ های ادوار گذشته عضوی از پیکر نقشه ایران منفک شده و طی قراردادهایی واگذار شده اما تنها جنگی که آبروی جنگ های گذشته را خرید، 8 سال دفاع مقدس جوانان سرزمین بود که وجبی را جبهه متحد دشمن نتوانست تصرف کند.

,

نوری دیپلماسی خنده را در برابر دشمنان حیله گر بی نتیجه عنوان کرد و افزود:  دیپلماسی مقاومت تنها راه معقول و منطقی پیش رو است که سردار سلیمانی و لشگر او به دست آورد.

,

, ,

در ادامه سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در سخنانی کوتاه به اوج غربت و تنهایی ایران در جنگ اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه انقلاب و امام در اوج غربت بود رزمندگانی از هر قشر و محله از جمله محلات؛ امام رضا، وحدت، محمدیه، معجز، نواب صفوی، چشمه و دیگر محلات در جنگ فداکاری کردند.

,

, ,

در ادامه این مراسم شاعر جوان اردبیل (وفا) و محمدباقر منصوری مداح جوان اردبیلی به اشعار و مدیحه سرایی پرداختند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه