اخبار داغ

حاشیه هایی از سفر استاندار به دهستان موگویی

استاندار چاقو کشید/نماینده مردم در مجلس بدون کلاه ایمنی موتور سوار شد + تصاویر

استاندار چاقو کشید/نماینده مردم در مجلس بدون کلاه ایمنی موتور سوار شد + تصاویر
در اولین سفر کاری استاندار جدید چهارمحال و بختیاری به کوهرنگ حاشیه هایی زیادی رخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، سفر آقای عباسی، حجت الاسلام نکونام و دکتر علی کاظمی به شهرستان کوهرنگ با استقبال شورای اداری همراه بود.

در حالی که اعلام شده بود آقای استاندار ساعت 6:30 دقیقه صبح وارد کوهرنگ می شود این سفر با 1 ساعت 45 دقیقه تاخیر انجام شد.

در این سفر علاوه بر آقای اقبال عباسی استاندار، حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد، دکتر علی کاظمی نماینده مردم کوهرنگ در مجلس که حضور داشتند مدیران استانی از جمله صفر فرامرزی مدیر کل بیمه سلامت استان، احمدپور مدیر کل آب و فاضلاب، یحیی حسین پور مدیر کل امور عشایر، امیری معاون عمرانی استاندار، محمودی آمور دهیاری های استانداری، سرهنگ کرم نظری فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ و مدیران شهرستانی کوهرنگ حضور داشتند.

بعد از ورود استاندار به کوهرنگ بلافاصله با حضور در گلزار شهدای شهر چلگرد به شهدای ادای احترام شد، خواسته خانواده شهدا احداث تونل زردکوه بود که سالیان سال عملیات مطالعاتی آن انجام شده است.

بعد از صرف صبحانه ساعت 9:20 به سمت دهستان موگویی حرکت کردند که با استقبال مردم شیخ علیخان روبرو شدند گازرسانی به این روستا دغدغه مردم بود که به همین دلیل بسیاری از مردم به شهرهای همجوار مهاجرت کردند.

نکته جالب در این روستا بود زمانی که مردم قصد داشتند گوسفند قربانی کنند استاندار مانع از آن شد و چاقو را از دست قصاب کشید تا از کشتن آن ممانعت کند.

افتتاح جاده عشایری پنبه کال برنامه بعدی استاندار بود که با حضور عشایر کلنگ آن به زمین زده شد و خوشحالی مردم را در بر داشت، خواسته عشایر منطقه چما عدم آنتن دهی موبایل بود.

بعد از افتتاحیه جاده پنبه کال به مقصد روستای خویه حرکت شد نکته جالب در این مسیر با اینکه گرد و غبار زیادی بلند شده بود موتور سواری با راکب، تمام گرد و غبار را به جان خرید و با گذشت از 20 خودرو خود را به استاندار رساند و نامه خود را به وی داد.

تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده سپاه و بسیج در دهستان موگویی چیزی بود که مردم این منطقه بر آن تاکید کردند و خواستار اقدام بقیه ادارات در همین راستا شدند.


حضور در جمع مردم نجیب خویه و استقبال آنها برنامه بعدی بود که با زمانی 30 دقیقه همراه بود مهندس زمانپور بطور مختصر خواسته آنها را برای مسئولین بیان کرد در قسمتی از این برنامه اسماعیل رحیمی یکی از اعضا شورا روستای خویه خواسته های مردم و منطقه را با زبان شیوا بیان کرد.

مقصد بعدی حرکت بسمت روستای زرگ بود که در مسیر روستای صالح کوتاه اهالی با سد کردن خودروها خواستار حضور مسئولین در روستا شدند تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند که این اقدام بصورت مشاجره به پیش رفت و مردم عقیده داشتند که حالا بعد از دوسال نماینده مجلس به منطقه آمده باید در روستا صالح کوتاه حضور یابد که با وساطت آقای زمانپور فرماندار کوهرنگ و تایید استاندار مسیر بسمت این روستا تغییر کرد.

یکی از اهالی روستای صالح کوتاه که از ریش سفیدان بود مشکلات را در 10 دقیقه به زیبایی و با چاشنی طنز بیان کرد که در ادامه با صحبت های استاندار و نماینه مجلس قول هایی داده شد

بعد از 7 ساعت عبور از مناطق صعب العبور و خاکی ساعت 4 عصر مسئولین به روستای زرگ رسیدند بعد از 10 دقیقه پیاده روی در سنگلاخ ها و عبور از گردنه بزرگ، استقبال مردم را در پی داشت.

صحبت های استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم در مجلس و تعدادی از مردم و تهیه گزارش صداوسیما پایان برنامه این سفر بود.

سرانجام که هوا کم کم رو به تاریکی میرفت و کاروان در حال بازگشت بود دکتر کاظمی نماینده مردم در مجلس بخاطر خستگی بدون کلاه ایمنی بر ترک موتورسیکلت نشستند و راه بازگشت در پیش گرفتند.

گزارش و عکس ها از همت بدری فرد کوهرنگ


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ک, وهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه