اخبار داغ

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان:

یادواره شهدای اهرم اول آذر برگزار می شود

یادواره شهدای اهرم اول آذر برگزار می شود
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای شهر اهرم و علمای شهر اهرم در اول آذر 96 ساعت 19 در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان صبح امروز با تسلیت ایام شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا در نشست با اصحاب رسانه تنگستان گفت: از روحیه جهادی و انقلابی سپاه و بسیج تشکر و قدردانی می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

وی افزود: هفته بسیج که حضرت امام خمینی(ره) در آذر ۵۷ دستور به تشکیل آن سازمان مردم نهاد را صادر کردند و کسی باور نمی کرد این سازمان روزی به جایی برسد که نماد مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی باشد.

,

حیدری ادامه داد: بسیج و هدف از آن به حول قوه الهی این درخت تناور و شجره طیبه طوری ظهور و بروز کرده که نه در ایران بلکه در جهان اسلام شاهد بروز و ظهور بسیج و نیروهای مردمی هستیم.

,

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد: برنامه های هفته بسیج که بسیج آذر ۱۳۹۶با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی ان شاالله آغاز می شود.

,

وی ادامه داد: برنامه های هفته بسیج بالغ بر پنجاه برنامه توسط رده های سپاه امام علی (ع)درشهرستان تنگستان در هفته بسیج برگزار خواهد شد و در واقع هدف از برگزاری این برنامه ها تبین و نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه جهاد فرهنگی تولید علم و نهضت خدمات رسانی است.

,

احمد حیدری اظهار کرد: بر چیده شدن محرومیت از نقاط محروم تنگستان که توسط بسیج سازندگی و گروه های جهادی سازماندهی شده است.

,

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای شهر اهرم و علمای شهر اهرم اول آذر ماه ساعت 19 در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار می شود.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه