اخبار داغ

به همت مرکز رشد و پایگاه علمی بسیج؛

اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی در پارس آباد برگزار می شود

اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی در پارس آباد برگزار می شود
به همت مرکز رشد و پایگاه علمی بسیج شهرستان پارس آباد اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی ویژه دانش آموزان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول مرکز رشد و پایگاه علمی بسیج شهرستان پارس آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار آران مغان با اشاره به برگزاری مسابقات پرتاب موشک های آبی اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار در شهرستان پارس آباد طی دو روز در پارک شهر مغان و مدرسه تیزهوشان فرزانگان 2 این شهر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مسئول مرکز رشد و پایگاه علمی بسیج شهرستان پارس آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,
مصطفی اسوار، زمان برگزاری این رقابت ها را 14 و 15 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع تجصیلی شهرستان پارس آباد تدارک دیده شده است و ظرفیت گروههای شرکت کننده 2 الی 3 نفر خواهد بود.
,

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام مسابقات پرتاب موشک های آبی از 27 آبان الی 12 آذر ماه سال جاری خواهد بود، افزود: طراحی، برد، سرعت و دقت عمل موشک از ملاک های برتری برای موشک های آبی ارائه شده در این مسابقه خواهد بود.

,

مسئول مرکز رشد و پایگاه علمی بسیج شهرستان پارس آباد تصریح کرد: هدف از انجام این برنامه ایجاد شور و نشاط علمی، تمرین کار گروهی و تمرین عملی آموزه های فیزیکی و حرکتی در بین دانش آموزان و مشاهده تاثیرات آن در عمل می باشد.

,

اسوار با بیان اینکه به سه گروه اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 250 ، 150 و 100 هزار تومان هدیه نقدی اهدا می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام می توانند از طریق شماره تماس 09214054533 یا کانال تلگرامی به آدرس @markazeroshdeelmi_parsabad در ارتباط باشند.

,

////

, ////,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه