اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان:

بسیج، انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه ها حفظ کرده است

بسیج، انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه ها حفظ کرده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج یک معجزه بود که توانسته است انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه ها، خباثت ها و دشمنی ها حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ محمد حسین مسعودیان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج از ماندگارترین یادگاران دوران حضرت امام خمینی(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: تشکیل بسیج برگرفته از حکمت الهی این مرد بزرگ و عالم ربانی است که خود ریشه در معارف ناب نبوی، علوی و آیات نورانی قرآن دارد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج یک معجزه بود که توانسته است انقلاب اسلامی را در مقابل این توطئه ها، خباثت ها و دشمنی ها حفظ کند .

,

مسعودیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیان کرده اند بسیج، حقیقتی شبیه افسانه ها است، تصریح کرد: شاهدیم که این حقیقت امروز منجی عراق، سوریه و لبنان شده است و نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و خواب های آل یهود برای منطقه را بی تعبیر گذاشته است.

,

وی تاکید کرد: بسیج این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا در عرصه های مختلف نظامی، خدمات رسانی، حوادث و بلایای طبیعی، محرومیت زدایی، اقتدار نظام و هرکجا که لازم باشد با یک اشاره ولی فقیه در صحنه حاضر هستند و بهترین و برترین کارنامه عملکردی را عرضه می کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: با توجه به جمله زیبای حضرت امام در یک کلام « بسیج لشکر مخلص خداست» که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه