اخبار داغ

کودک معلول بوکانی ویلچرش را به زلزله زدگان اهدا کرد

کودک معلول بوکانی ویلچرش را به زلزله زدگان اهدا کرد
کودک 11 ساله بوکان که خود دارای معلولیت جسمی است ویلچرش را به همسالان زلزله زده اش در کرمانشاه اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ حادثه تلخ زلزله غرب کشور که صدمه جانی و مالی زیادی به هموطنانمان زده است، با موج کمک‌های مردمی به این منطقه همراه شده است و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی هم مثل همیشه در کنار مردم آسیب دیده، هر کدام به نوعی در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

در این میان نقش غیر قابل  انکار کودکان و نوجوانان این سرزمین در اهداء وسایل و ملزومات خود به همسالان زلزله زده شان در مناطق غرب کشور نمود قابل توجهی پیدا کرده است. کیان یاری کودک 11 ساله بوکانی است که با حضور در یکی از پایگاهای جمع آوری کمک های مردمی شهرستان بوکان که توسط هلال احمر این شهرستان ایجاد شده بود  تنها سرمایه اش که یک دستگاه ویلچر بود را به کودکان زلزله زده کرمانشاه اهدا کرد.

,

این کودک بوکانی که خود دارای معلولیت جسمی و حرکتی است با نوشتن نامه ای به دوستان و همسالان هموطن اش در کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با آنها از تجربه ناخوشایند احساس زلزله در بوکان گفته است.

,

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط نهادهای امداد رسان، زلزله 7 و 3 دهم ریشتری هفته گذشته که غرب کشور را لرزاند علاوه بر خسارات گسترده مادی و مرگ بیش از 430 سبب بروز عارضه قطع نخاع در  بیش از 100 نفر از هموطنانمان شده است.

,

تصویری از نامه کیان یاری در اختیار مکریان قرار گرفته است.

,

, ,

انتهای پیام/ خ ت

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه