اخبار داغ

رئیس ارشاد میناب عنوان کرد؛

میناب میزبان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی

میناب میزبان بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی
رئیس اداره ارشاد شهرستان میناب گفت: میزبانی بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی به میناب واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا اوژند، رئیس اداره ارشاد شهرستان میناب در گفتگو با  فرهنگ کده، اظهار کرد: بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی به میناب واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

رئیس اداره ارشاد میناب در ادامه بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود.

,

اوژند با اشاره به اهداف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی، گفت: هدف اصلی جشنواره گسترش فرهنگ منور رضوی است و همچنین با توجه به ظرفیت های موجود در میناب بخش خیابانی این جشنواره به شهرستان میناب واگذار شده است.

,

وی با بیان اینکه هنرمندان با مطالعه زندگی امام هشتم و توصیه های حضرت می توانند آثار مناسبی در این حوزه تولید کنند، تصریح کرد: شهرستان میناب بیش از ۳۰ گروه فعال هنری در حوزه نمایش و تئاتر دارد.

,

رئیس اداره ارشاد میناب با انتقاد بر اینکه شهرستان میناب نیاز به سالن پلاتو دارد، افزود: مجتمع فرهنگی هنری میناب با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۲ سال است به علت نبود متوقف شده است که امیدواریم مسئولان به آن توجه کنند.

,

اوژند خاطر نشان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی هر ساله به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه