اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت ۱۵خرداد خبر داد:

اجرای 100 عنوان برنامه مختلف و متنوع هفته بسیج در قرچک

اجرای 100 عنوان برنامه مختلف و متنوع هفته بسیج در قرچک
سرهنگ حسین حیدری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قرچک: بیش از 100برنامه مختلف و متنوع در این هفته توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سرهنگ حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت این هفته از مجموعه بسیج به عنوان یادگار گرانقدر امام خمینی (ره) یاد کرد و اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین از درایت و دوراندیشی امام راحل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: بسیج و سپاه حافظ انقلاب هستند و باید در همه عرصه ها توامند باشند وحضور فعال بسیج در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این را نشان داده است، بسیج نماد وحدت، ایثار و گذشت و فداکاری جوانان عزیز کشور است که با بررسی فلسفه وجودی آن می توان گفت که امام در همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی فرمان تشکیل این نهاد مردمی را صادر فرمودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به اثر گزاری بسیج افزود: اثرگزاری بسیج امروز بسیار فراتر و گسترده تر است و حتی در آنسوی مرزهای کشورمان نیز شاهد حضور این نیروی مردمی هستیم که نمونه بارز آن حضور جوانان کشورمان در سوریه، عراق و سایر جاها مشهود است و بسیج در واقع موتور محرکه توسعه کشور می باشد که در همه قضایای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور این نیروی مردمی بوده ایم.

,
,

وی تصریح کرد: چند محور اساسی در هفته بسیج امسال خواهیم داشت که اولین محور آن خدمات رسانی و امور اجتماعی است و تمام برنامه ها  با محوریت مساجد انجام خواهد شد.

,

حیدری با اشاره به اجرای بیش از 100 نوع برنامه متنوع توسط سپاه و بسیج، بیان کرد: آغاز هفته بسیج از 29 آبان با نام بسیج اقتصاد مقاومتی و سازنگی برنامه های نواختن زنگ بسیج در مدارس شهرستان و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل توسط بسیجیان ذز مرقد امام خمینی(ره) است.

,

وی افزود: روز30 آبان ماه با نام بسیج محرومیت زدایی و خدمان رسانی برنامه های از قبیل اردوی جهادی بسیج سازندگی در روستای قشلاق ذوم، همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه ها و هئیت امنای مساجد با سخنرانی حاج آقا نظری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدای(ع) استان تهران، نمایشگاه حوزه های مقاومت در خصوص دست آوردهای بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمات اجتماعی در باقرآباد و خیابان ولی آباد افتتاح خواهد شد و بازدید و افتتاح از طرح های در دست اقدام گروه های جهادی بسیج شهرستان، اعزام تیم های خدمات  رسان و مشاوره ای بسیج پزشکی، حقوقدانان، فرهنگیان و طلاب به روستاها، دیدار با امام جمعه شهرستان، افتتاح پایگاه خواهران در روستای مافی آباد انجام خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به روز سوه هفته بسیج، تاکید کرد: یکم آذر با نام بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی برنامه های مسابقه ذوستانه تیم ملی فوتسال جوانان با تیم جوانان مقاومت قرچک در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می شود، تلویزیون شهری بسیج در پلیس راه شهرستان افتتاح خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: دوم آذر ماه با نام بسیج اندیشه ورزی و تولید علم برنامه های بازدید نخبگان علمی از دانشگاه امیر کبیری، تجمع هیات اندیشه ورز علمی بسیج در کانون ملائک، یادواره شهداء درروستای قشلاق دوم و غبار روبی مزار شهداء و دیدار از خانواده معظم شهداء توسط بسیجیان، مسئولان، نیرو های نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

,

حیدری گفت: روز سوم آذر با نام بسیج مسجد محور و ولایت مداری  بسیجیان با حضور پرشور در صفوف نماز جمعه میقات صالحین را برگزار می کنند و سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه سرهنگ پاسدار علیرضا حیدر نیا جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خواهد بود، روز چهارم آذر ماه بانام بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیری افتاح پایگاه های ادارات در بهزیستی و شهرداری را خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به 5 آذر آخرین روز هفته بسیج، بیان کرد: این روز با نام بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در قالب شکوه مقاومت در ساعت 14 واقع در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد، اجرای مرحله چهارم رزمایش امر به معروف و نهی از منکردر شطح شهرستان و پایگاه عشایری با حضور مسئولان و بسیجیان در روستاهای صلح آباد و مافی آباد افتتاح خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این برنامه ها ی متنوع دیگر در طول هفته بسیج ازجمله تئاتر خیابانی و جشنواره سرود، مسابقه انشاء برتر با موضوع "بسیج ایثار و شهادت" و "بسیج خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" توسط بسیج دانش آموزی و مسابقه مقاله نویسی با موضوع " محرومیت زدایی و الگوهای اقتصاد مقاومتی"  توسط بسیج کارمندی و مسابقه مقاله نویسی باموضوع "بسیج مظهر مردم سالاری دینی: توسط بسیج طلاب، نهضت روشنگری، اعزام راوی به مدارس شهرستان، مشاوره شغلی توسط کارشناسان سازندگی، تهیه و توزیع جهیزیه، اعزام بار اولی ها و خانواده شهدا و رزمندگان به مشهد مقدس  و غیره است.

,

وی افزود: امروز دشمن در صدد تضعیف تفکر ولایی و بصیرت در جامعه است که بسیج مهمترین سد راه دشمنان تلقی می شود و رسوخ فرهنگ ارزشی و اسلامی در نهاد بسیج به تمسک از ائمه اطهار و اطاعت پذیری از رهبری است.
حیدری در پایان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج گفت: مقام معظم رهبری سه ویژگی برای بسیج برشمردند که عبارت است از بصیرت، اخلاص همراه با عمل و عمل به هنگام و اندازه که با روحیه بسیجی امروز می توانیم مشکلات را در سطح جامعه مدیریت کنیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه