اخبار داغ

وزش نسیم حزن رضوی در جوار بارگاه امامزاده سید سلطان محمد(ع) رودان +تصاویر

وزش نسیم حزن رضوی در جوار بارگاه امامزاده سید سلطان محمد(ع) رودان +تصاویر
در سالروز شهادت مظلومانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) زائرین زیادی برای عزاداری در جوار مرقد امامزاده سید سلطان محمد (ع) گرد هم آمده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز ؛هزاران زائر بیقرار که موفق به حضور در حرم رضوی نشده بودند با دلهای سرشار از شوق ارادت به اهلبیت علیهم السلام.  خود را به زیارتگاه امامزاده سید سلطان محمد ابن موسی ابن جعفر علیه السلام رساندند تا سوگوار امام رئوف باشند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز ,

هزاران شیفته ی بیقرار از شهرستانهای جنوب کرمان و شهرستان های رودان. میناب و بندرعباس در روز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام به سوگواری و سینه زنی ستتی واحد پرداختتد و در پایان نماز جماعت ظهر و عصر خود را به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحمانی امام جمعه شهر رودان اقامه کردند

,

در مسیر بارگاه ملکوتی امامزاده سید سلطان محمد (ع) هم شاهد برپایی موکب پذیرایی از زائرین حضرتش بودیم که توسط دانشجویان بسیجی راه اندازی شده بود و در طول مسیر به پذیرایی از این زائرین مشغول بودند.

,

منصور خادمی، مدیر داخلی زیارتگاه امامزاده سیدسلطان محمد ابن موسی ابن جعفر علیه السلام درگفت و گو با خبرنگار رودان نیوز در این خصوص گفت: از ۱۷ صفرالمظفر تا امروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام حدود ۴۰۰۰۰ زائر پیاده و سواره از شهرستانهای جنوب کرمان، بخش رودخانه و شهرستانهای استان هرمزگان به زیارت امامزاده سیدسلطان محمد ابن موسی ابن جعفر علیه السلام مشرف شدند.

, رودان نیوز,

وی افزود: سخنرانی، نوحه سرایی، زیارت اربعین، نمازهای جماعت، برپایی خیمه های معرفت با حضور روحانیت معظم، برپایی ۱۵ موکب مردمی در مسیر بخش رودخانه و روستای رهدار  و اسکان حدود ۱۰۰۰۰ نفر در منازل مردم روستای زیارت، محوطه اطراف حرم و کمپینگ زیارتگاه و مدارس روستای زیارت، از جمله برنامه هایی بوده که در ۱۳ روز اخیر منتهی به شهادت امام رضا علیه السلام در زیارتگاه اجرا و انجام شده است.

,

مراسم روز شهادت امام رضا علیه السلام نیز از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم عزادار شهرستان های رودان، میناب، بندرعباس و شهرستان های جنوب استان کرمان در حال برگزاری است.

, , , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه