اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت اردستان:

راهیان نور یک حرکت معنوی و اثرگذار در مقابل اهداف دشمن است

راهیان نور یک حرکت معنوی و اثرگذار در مقابل اهداف دشمن است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: راهیان نور یک حرکت معنوی و اثرگذار در مقابل اهداف دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ سرهنگ حسن فخرل امروز در مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در محل پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان اظهار کرد: تعداد 40 نفر از دانش آموز دختر اردستان از دبیرستان ارشاد در قالب یک دستگاه اتوبوس عازم مناطق جنگی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

وی افزود: امسال مرحله دوم اعزام راهیان نور بوده که توسط بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده و در مدت چهار روز از مناطق شلمچه، طلاییه، اروند، آبادان و مناطق عملیاتی والفجر هشت بازدید خواهند کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: راهیان نور یک حرکت معنوی و اثرگذار در مقابل اهداف دشمنان شکست خورده ملت ایران است.

,

سرهنگ فخرل با بیان اینکه دشمن در حال حاضر تلاش دارد جامعه را از فرهنگ مقدس شهید و شهادت با استفاده از هجمه های فرهنگی دور کند، تصریح کرد: عزت و افتخار امروز کشور ایران مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدری است که با تقدیم خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

,

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که به سرزمین نور سفر می کنند درس رشادت، شهامت، ایستادگی، دوست شناسی، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در راه انجام وظیفه به منظوررضایت حضرت حق را خواهند آموخت.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور پیوند محکمی میان جوانان امروز با جوانان نسل اول انقلاب ایجاد کرده و توجه مناسب به سیره و معنویت شهدا، سبب توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه