اخبار داغ

جهادگران کهگیلویه وبویراحمد وارد میدان شدند؛

تشکیل جلسه ستاد بحران و آغاز بازسازی ۶ روستای هدف در کرمانشاه +تصاویر

تشکیل جلسه ستاد بحران و  آغاز بازسازی ۶ روستای هدف در کرمانشاه +تصاویر
جهادگران استان کهگیلویه وبوراحمد با تشکیل جلسه ستاد بحران در منطقه، عملا وارد میدان خدمت رسانی به ۶ روستای هدف شهرستان سرپل ذهاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛شهرستان سرپل ذهاب که بیشترین آسیب ها را از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه دیده است، به 32 قسمت تقسیم شده و هر استان نیز جهت کمک رسانی و بازسازی در یکی قسمت ها سازماندهی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

طبق گزارش های رسیده، استان کهگیلویه وبویراحمد، همگام با نهادها و گروه های جهادی از آغازین ساعات وقوع  زلزله در مناطق غربی کشور، وارد میدان کمک رسانی شده است که در این میان حضور سرهنگ داریوش مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان و سرهنگ شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان از نکات قابل توجه می باشد.

,

لازم به یادآوریست گروه های جهادی استان کهگیلویه وبویراحمد پس از بازدید میدانی از 6 روستاهای هدف، اقدام به برگزاری جلسه ستاد بحران کردند که اسکان موقت زلزله زدگان، آواربرداری، خدمت رسانی و توزیع مواد غدایی را در دستور کار خود قرار دادند.

,

 

,

تصاویر اختصاصی از برگزاری جلسه ستاد بحران در منطقه، بازرسی میدانی و اسکان زلزله زدگان توسط جهادگران استان کهگیلویه وبویراحمد در زیر قابل مشاهده است:

, تصاویر اختصاصی از برگزاری جلسه ستاد بحران در منطقه، بازرسی میدانی و اسکان زلزله زدگان توسط جهادگران استان کهگیلویه وبویراحمد در زیر قابل مشاهده است:, تصاویر اختصاصی از برگزاری جلسه ستاد بحران در منطقه، بازرسی میدانی و اسکان زلزله زدگان توسط جهادگران استان کهگیلویه وبویراحمد در زیر قابل مشاهده است:,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه