اخبار داغ

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

سنگ تمام کهگیلویه وبویراحمد در خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور / نقش اصحاب رسانه ستودنی است

سنگ تمام کهگیلویه وبویراحمد در خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور / نقش اصحاب رسانه ستودنی است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند که در این راستا نقش اصحاب رسانه ستودنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ علی محمد احمدی با حضور در ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی خبرنگاران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: زحمات بی دریغ مسوولین استانی در جمع آوری کمک های مردمی و اعزام کاروان هایی از کهگیلویه وبویراحمد به سمت منطق زلزله زده، در سطح کشور بسیار جلب توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای مردم استان در ایثار، گذشت و کمک رسانی به هم نوعان افزود: سابقه درخشان مردم استان در صحنه های خدمت رسانی بخصوص در زمین لرزه غرب کشور موجب مدح و ستایش آنان شده است.

,

احمدی عنوان کرد: اگرچه بطن این اتفاق تلخ و ناراحت کننده بود، ولی ابراز همدلی وهمکاری مردم کشور بخصوص مردم استان کهگیلویه وبویراحمد تسکین دهنده درد زلزله زدگان بوده است.

,

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و تقدیر از زحمات خبرنگاران در به تصویر کشیدن این حادثه، نقش اصلی آنها در جمع آوری کمک های مردمی را یادآورشد و اظهار کرد: آنچه تاکنون به مناطق زلزله زده اعزام کرده ایم گام اول بوده، که با همت مردم و همکاری مسوولین، این جریان ادامه خواهد داشت.

,

احمدی در پایان با اشاره به آماده سازی گروه تخصصی جهت اعزام به منطق آسیب دیده گفت: تشکیل کارگروه تخصصی را در دستور کار داریم که در صورت بروز همچنین حوادث طبیعی آمادگی کامل را داشته باشیم.

, تخصصی ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه