اخبار داغ

بسیج نهادی برخاسته از بطن مردم به صورت درختی تناور همراه وهمزاد انقلاب اسلامی است/جذب اعتبار بیش از میلیارد تومان برای ورزش دهگلان

بسیج نهادی برخاسته از بطن مردم به صورت درختی تناور همراه وهمزاد انقلاب اسلامی است/جذب اعتبار بیش از میلیارد تومان برای ورزش دهگلان
فرمانداردهگلان گفت: بسیج نهادی مقدس برخاسته ازبطن مردم وبه صورت درختی تنومند همراه وهمزاد انقلاب اسلامی ایران بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا، ضمن تسلیت حادثه تاسف بارمنطقه زلزله زده کرمانشاه  ازکمک های خود جوش، بی دریغ و احساس مسئولیت مردم  وایجاد فراهم نمودن زمینه  توسط مسئولین برای ارسال کمکهای مردمی شهرستان دهگلان  به منطقه زلزله زده تشکر وقدر دانی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



فرمانداردهگلان ضمن تبریک هفته مقدس بسیج با اشاره به خدمات بی دریغ این نهاد گفت: در دروان 8 سال جنگ تحمیلی دلاور مردان بسیجی به دفاع از مردم و کشورشان برخاستند و در زمان بعد از جنگ نیز در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ومحرومیت زدایی مشغول فعالیتند.


 وی افزود: این نهاد مقدس که از دل مردم و انقلاب برخاسته و شهره آن در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب عیان است و هرجا مشکلی بوده بسیج مردمی ورود پیدا کرده و در صدد رفع آن مشکل برآمده است.


نظری با اشاره به خدمات بسیج سازندگی استان وشهرستان در زمینه محرومیت زدایی گفت: بسیج سازندگی درزمینه های بهداشتی و محرومیت زدایی گامهای اساسی برداشته  و به صورت درختی تناور همراه و همزاد انقلاب اسلامی بوده است.

 

اشتغال جوانان از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم


نظری با اشاره به بحث اشتغال جوانان گفت: دولت نمی تواند پاسخگویی استخدام جوانان باشد و دستگاه های دولتی تنها راهی که درپیش گرفته اند بحث سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از طریق سرمایه بخش خصوصی، بخش دولتی و سرمایه های خارجی است.


 وی افزود: با توجه به تبصره 18 قانون بودجه بحث اشتغال فراگیر مطرح شده و شیوه نامه به دستگاههای اجرایی نیز ابلاغ شده است انتظار داریم که دستگاههای اجرایی به لحاظ اهمیت موضوع  در زمینه  اشتغال و سرمایه گذاری کمک کنند.


 نظری گفت: ادارات صنعت ومعدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و مخابرات جزو دستگاههای مجری با وظایف خاص خود می توانند به نوعی تکمیل کننده کارهای محوری این دستگاهها باشند.

 

 طرح های عمرانی


فرماندار دهگلان با اشاره به سهم اعتبار شهرستان در کمیته برنامه ریزی گفت: از محل تملک دارائیها 25 درصد و از محل توازن منطقه ای  ماده 180 تخصیص شهرستان 29 درصد است که به فراخور طرح ها و اولویتها تخصیص ها  کم و زیاد می شوند از مدیران ادرات خواست تخصیها را از ادارات کل پیگیری و مطالبه نمایند.


 
 90 میلیون تومان برای تجهیزات هوا شناسی دهگلان پیش بینی شده است


 فرماندار دهگلان با اشاره به  تفاهم نامه میان دانشگاه کردستان، اداره کل هوا شناسی و فرمانداری دهگلان گفت: در محوطه زمین تملکی دانشگاه کردستان روستای سراب جایگاه سایت هوا شناسی تعیین شده و برای تجهیزات آن 90 میلیون تومان پیش بینی شده که  عملیاتی می شود.


 پیش بینی یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث مجتمع فرهنگی هنری دهگلان


  نظری با اشاره به ضرورت احداث این مجتمع اظهار داشت: با حمایت مدیر برنامه برنامه ریزی استان  مبلغ 800 میلیون تومان از منابع استانی و 700میلیون تومان از منابع شهرستانی  برای احداث آن پیش بینی شده که اداره فرهنگ وارشاد اسلامی باید آنرا  اجرایی کند.


 وی افزود: سایت این مجتمع در سطح 3200 متر مربع در قالب فضاهای متنوع فرهنگی، سالن اجتماعات نمایش پیش بینی شده است.


 
قریب به 4 میلیارد تومان به ورزش دهگلان اختصاص یافته است/ سرانه ورزشی شهر بلبان آباد  بسیار پایین است


 فرماندار دهگلان با اشاره به مشکلات فضاهای ورزشی دهگلان گفت: امسال نسبت به سنوات  گذشته مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی پیش بینی شده که اداره ورزش و جوانان باید آنرا پیگیری نماید.


 وی افزود: سرانه ورزشی شهر بلبان آبا بسیار پایین است و برای احداث سالن ورزشی چند منظوره  زمین تملک شده که باید به جد پیگیری شود.
 
 وضعیت شهرستان در حوزه راه و گاز رسانی


فرماندار دهگلان با تاکید بر پیگیری مجوز گاز رسانی به 12 روستای شهرستان گفت: اگر مجوز گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز اخذ شود روستاهای این شهرستان  صددرصد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


نظری ضمن  پیگیری وضعیت راههای روستایی گفت: از اداره راه و شهر سازی انتظار داریم از 25 درصد تملک دارائیها و29 درصد توازن منطقه ای  مناقصه انجام شود و پروژه هایی که در دوبخش مرکزی و بلبان آباد در دست اقدام  است عملیاتی شوند که پروژه ها به مناقصه رفته و پروژه های دیگر شروع شوند.


طرح های هادی روستایی جدی پیگیری شود


 فرمادار دهگلان ضمن تشکر از آسفالت  راه روستایی روستاهای تازه آباد طهماسب قلی و کروندان با اشاره به طرح های هادی روستایی دهگلان گفت:  12 پروژه طرح هادی روستایی و پروژه های جدید  که موردد مطالبه مردم است سریع پیگیری شود.

 

 پیگیری آب شرب روستایی دهگلان


نظریضمن گزارش مجوز اخذ شده چاههای آب شرب ابراهیم آباد، هلیز آباد، باشماق و سرنجیانه از رئیس آب وفاضلاب روستایی شهرستان خواست سایر پروژه ها و مجتمع آب شرب امیر آباد که  تعدادی روستاهای محروم  از آن استفاده می کنند سریع پیگیری شود.

 

شورای شهر و شهرداری یکی از خیابانهای شهر را به اسم "مالیات" نامگذاری کنند


 فرماندار دهگلان با اشاره به کمک مالی اداره مالیات از ارزش افزوده  و سایر منابع دراختیار گفت:اگر کمکهای این حوزه  نباشد بخشی از امورات  شهرداریها و بخشداریها شهرستان پیش نخواهد رفت.


 نظری گفت:سال گذشته از محل منابع ارزش افزوده مالیات بیش از 3 میلیارد تومان به شهرداریهای دهگلان وبلبان آباد کمک شده و کمکها ماهیانه به حساب دهیاریها واریز می شود.


 
فرماندار دهگلان از شورای شهر و شهرداری دهگلان خواست  یکی از خیابانهای شهر را به اسم "مالیات" نامگذاری کنند.

 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه