اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر:

ریشه‌های بسیج در کشورهای دیگر هم رسوخ کرده است

ریشه‌های بسیج در کشورهای دیگر هم رسوخ کرده است
فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه ریشه‌های شجره طیبه بسیج در کشورهای دیگر هم رسوخ کرده است، تأکید کرد: دشمن به دنبال از بین بردن روحیه بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سازگار در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: بسیج در حقیقت همان شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم به آن ذکر شده و امروز ما می‌بینیم که ریشه‌های بسیج نه تنها در کشور خودمان بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر رسوخ پیدا کرده است و امروز به برکت بسیج و تفکر بسیجی، داعش در عراق و سوریه شکست می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر ادامه داد: ما اگر در جنگ و بعد از آن توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های بزرگ مقاومت کنیم فقط و فقط به خاطر تفکر بسیجی و به کارگیری بسیجیان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، نظامی، امنیتی و اقتصادی بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که شیطان اکبر به سرکردگی آمریکای جنایتکار که تمام بدبختی‌های بشریت از مکر و حیله و اقدامات این جرثومه فساد است دنبال این است که این روحیه و تفکر را، هم در جامعه خودمان و هم در کشورهای اسلامی دیگر از بین ببرد که الحمدلله تا کنون موفق نشده و بعد از این هم به لطف خدا و هوشیاری مردم موفق نخواهد شد.

,

 

,

سازگار گفت: برای مقابله با توطئه دشمن مبنی بر از بین بردن روحیه و تفکر بسیجی لازم است چند اقدام انجام شود؛ اول آنکه بسیج باید به عنوان یک الگوی اثربخش در بخش مهمی از دنیای اسلام معرفی شود و دوم آن‌که نقش بسیج در به ظهور رساندن مردم سالاری دینی از طریق ورود بسیج به عرصه‌های مختلف اجتماعی معرفی و تبیین شود.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر افزود: اقدام دیگری که باید برای مقابله با توطئه دشمنان صورت گیرد عبارت است از کمک و یاری به تمام دولت‌ها در جهت‌دهی، هدف‌گزاری و عمل و همچنین نقش آفرینی بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی به عنوان مکمل دولت و در نهایت امیدبخشی بسیج در جامعه و جلوگیری از یأس و ناامیدی مردم و دستگاه‌های دولتی.

,

 

,

سازگار با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در کاشمر خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر امسال 81 برنامه در هفته بسیج اجرا خواهد کرد که مهمترین آن‌ها برگزاری چندین یادواره شهدا، اجرای گشت و نگهبانی در تمامی پایگاه‌های مقاومت به صورت همزمان، اجرای ایست و بازرسی در چندین نقطه، نهضت روشنگری در پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت با اعزام سخنرانی و راوی دفاع مقدس و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌باشد.

,

 

,

وی اظهار داشت: همچنین برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر همزمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین با عنوان «شکوه مقاومت»، غبارروبی مزار شهدا، شرکت بسیجیان در نمازجمعه، افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان و اعزام پزشک به مناطق دوردست و برگزاری انواع مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کاشمر خواهد بود.

,

 

,

سازگار گفت: هفته بسیج در سال جاری از روز دوشنبه 29 آبان شروع و در روز یک‌شنبه 5 آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به اتمام می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه