اخبار داغ

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی درمعابر درون شهری/ 7 نقطه پرتصادف در همدان شناسایی شد

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی درمعابر درون شهری/ 7 نقطه پرتصادف در همدان شناسایی شد
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی در معابر شهری در استان همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ علی فکری در گفتگو با نافع ، با بیان اینکه در7ماههه نخست سال جاری درتصادفات جرحی نیز افزایش آنچنانی نداشتیم، اظهار کرد: امسال  شهرستان های کبودراهنگ، ملایر و همدان، کمترین تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نافع, ,

 

,

عابرین وراکبین موتورسیکلت پرتعداد ترین حادثه دیدگان تصادفات هستند

, عابرین وراکبین موتورسیکلت پرتعداد ترین حادثه دیدگان تصادفات هستند, عابرین وراکبین موتورسیکلت پرتعداد ترین حادثه دیدگان تصادفات هستند,

فکری مهمترین عامل تصادفات را مربوط به عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران دانست و تصریح کرد: ۹۰ درصداز تصادفات استان همدان مربوط به عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران است.

,

 

,

 شهر همدان دارای 7 نقطه پرتصادف است

,  شهر همدان دارای 7 نقطه پرتصادف است,  شهر همدان دارای 7 نقطه پرتصادف است,

وی به شناسایی نقاط حادثه‌خیز در سطح استان اشاره کرد و افزود: همدان دارای ۷ نقطه پر تصادف است  و در هر شهرستانی ۳ نقطه پر خطر شناسایی کرده و مکاتبات لازم را برای اصلاح آنها انجام داده ایم که خوشبختانه تا کنون بسیاری از آن ها اصلاح شده اند.

,

 

,

دوربین های نظارت تصویری باز هم نصب می شوند

, دوربین های نظارت تصویری باز هم نصب می شوند, دوربین های نظارت تصویری باز هم نصب می شوند,

فکری با بیان اینکه شهرداری از خرید دوربین های نظارتی و کنترل خبرداده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ دستگاه دوربین نظارتی و کنترل داریم و تا پایان سال دوربین های خریداری شده رانیز نصب می کنیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه سرعت کاه ها نقش مهمی در تصادفات دارند، اضافه کرد: کاهش تصادفات و ترافیک نیاز به فرهنگ سازی است.

,

 

,

پیاده راه سازی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد

, پیاده راه سازی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد, پیاده راه سازی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در خصوص پیاده راه سازی خیابان های بوعلی و اکباتان بیان کرد: از آنجایی که اگر راهی مسدود شود حجم بار در مکان های دیگر افزایش یافته و باعث ترافیک می شود لذا برای کاهش آن بهتر است مردم کمتر از وسایل نقلیه  خصوصی استفاده کرده و بیشتر به سمت و سوی استفاده از وسایل نقلیه عمومی بروند که این مهم نیز باید نهادینه شود.

,

 

,

فکری یادآور شد: پیاده راه سازی خیابان های بوعلی و اکباتان باعث شده که مردم کمتر از خودروهای شخصی استفاده می کنند و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی افزایش یافته است.

,

 

,

وی استفاده از دوچرخه را برای کاهش آلاینده های صوتی، مصرف سوخت و انواع بیماری ها موثر بیان کرد و گفت: باید همه به سمت و سوی استفاده از دوچرخه برویم تا جامعه پویا، سرزنده و شادی داشته باشیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: هزینه برای یک خودرو ده ها برابر از یک دو چرخه است بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه ها نیز از  دوچرخه استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه